Tuli reisille

• Viestiketjun aloittaja Nellina
  • Ensimmäinen viesti
Nellina
Opiskelen poikaystäväni kanssa eri paikkakunnilla, joten voimme nähdä vaan viikonloppuisin. Emme kiireidentakia olleet tavannet pariin viikkon.

Olimme sängyllä alasti ja hyväilimme oisiamme, tekihän molempien mieli harrastaa seksiä pitkästä aikaa. Poikaystäväni oli päälläni ja laukesi reisilleni, ei kestänyt siihen asti että oli ehtinyt sisälle. Mistä se johtuu? Onko normaalia että mies tulee reisille?

• Tykkää
Reactions: Tane47 ja Msrko31
Mikael_
Se on ihan normaalia, jos ei ole harrastanut seksiä eikä itsetyydytystä pitkään aikaan. Myös jännitys voi vaikuttaa asiaan.
Ei tästä kannata huolestua, tämän jälkeen vaan uusi yritys niin kestää pidempään.
Olette varmaan aika nuoria, voitte harrastaa toistenne tyydyttämistä käsin ja suulla esileikkinä. Tämä saa molempien jännityksen laukeamaan ja sitten normaali yhdyntä sujuu hyvin.
Itsellenikin on nuorena sattunut nän, mutta kaikesta on oppinut. Teidä kannataa Puhua tästä niin ei tarvitse turhaan jännittää. Oletteko seurustelleet pidempään ja oletteko olleet aiemmin yhdynnässä? Onko sattunut tätä useamminkin?

Nellina
Kyllä me sen reisien tulemisen jälkeen yritettiin uudelleen ja onnistu ihan hyvin. Mies on 23-vuotias ja mää olen pari vuotta nuorempi.

Ollan seurusteltu vuoden, ja ollaan oltu aiemminkin yhdynnässä. Mutta tälläistä ei oo tapahtunut aiemmin, joten aloin vaan miettiin että miksi se tuli reisille.

Kuumatypy
Alkuperäinen kirjoittaja Nellina:
Kyllä me sen reisien tulemisen jälkeen yritettiin uudelleen ja onnistu ihan hyvin. Mies on 23-vuotias ja mää olen pari vuotta nuorempi.

Ollan seurusteltu vuoden, ja ollaan oltu aiemminkin yhdynnässä. Mutta tälläistä ei oo tapahtunut aiemmin, joten aloin vaan miettiin että miksi se tuli reisille.
Olisko kiva, jos se olis tullu suuhun.

Nellina
Alkuperäinen kirjoittaja Kuumatypy:
Alkuperäinen kirjoittaja Nellina:

Olisko kiva, jos se olis tullu suuhun.

Ei olis kivaa jos se olis tullut suuhun. Sellainen ei oikein innosta mua.

Yhteistyössä