H
Harmistus
Vieras
Ajattelin, että jos purkaisin paperille niitä asioita, jotka ovat mielestäni huonosti, tai joita pitäisi kohentaa, jos se saisi oloni helpottuneemmaksi, kun olen ne tavallaan purkanut mielestäni pois.
Listaan tuli 29 asiaa ja paperi loppui kesken. : /
En tajunnutkaan, että asiani ovat pääni sisällä näin huonosti. Nyt itkettää.
Okei, ei elämä ole muutenkaan minua mitenkään hellin käsin kohdellut. Mutta tuo lista, minkä sain laitettua paperille on tosi kaameaa katseltavaa. :'(
Listalta jäi vielä pois:
-keskenmenon kokeminen keskiraskauden aikana
-koulukiusattuna olo
-ihmettely siitä, miksi minulla on niin huono karma, että ihmiset välttelevät minua. Ja joo, minulla ei ole tapana ruikuttaa näitä asioita kenellekään muulle kuin puolisolleni.
...
Oli vaan pakko tännekin avautua, kun tuo paperille laittaminen ei ollutkaan hyvä idea. Päin vastoin, nyt mulla on yhä paskempi olo.
Ja monia muita asioita, joita en kuitenkaan ala tässä erittelemään.
Listaan tuli 29 asiaa ja paperi loppui kesken. : /
En tajunnutkaan, että asiani ovat pääni sisällä näin huonosti. Nyt itkettää.
Okei, ei elämä ole muutenkaan minua mitenkään hellin käsin kohdellut. Mutta tuo lista, minkä sain laitettua paperille on tosi kaameaa katseltavaa. :'(
Listalta jäi vielä pois:
-keskenmenon kokeminen keskiraskauden aikana
-koulukiusattuna olo
-ihmettely siitä, miksi minulla on niin huono karma, että ihmiset välttelevät minua. Ja joo, minulla ei ole tapana ruikuttaa näitä asioita kenellekään muulle kuin puolisolleni.
...
Oli vaan pakko tännekin avautua, kun tuo paperille laittaminen ei ollutkaan hyvä idea. Päin vastoin, nyt mulla on yhä paskempi olo.
Ja monia muita asioita, joita en kuitenkaan ala tässä erittelemään.