M
Mäh
Vieras
Tossa taannoin kävin yksin Prismassa ja näin siellä sellaisen joulukalenterin jossa oli pieniä tossuja narussa ja molemmissa päissä söpöt eläimet. Oltiin mietitty että millaiset kalenterit meidän lapset saa, ei oikein olis raaskittu ostaa niitä hienoja kalliita suklaakalentereita (toivoivat suklaata) mutta se parin euron suklaakalenteri tuntu niin köyhältä. Ajattelin et ostan ne tossukalenterit (joihin saa vaikka sitä suklaata sisään) kun nehän menee sit monta vuotta ja voi laittaa suklaata, legoja tms pientä sisälle. Soitin miehelleni ja kyselin melipidettä kun olivat aika kalliit. Mies oli sitä mieltä et osta vaan, hyvä idea. Noh, nyt mies sit eilen kävi kaupassa ja toi ne parin euron kalenterit kun pitää kuulemma olla auto yms kuviosuklaita. Mulle tuli tosi paha mieli
. Mä olin niin innoissani niistä tossukoista ja olin jo suunnitellu mihin ne ripustetaan .. En mä niitä nyt sitten täytä ja anna lapsille kun en haluu että niillä on sellanen tällänen ja tollanen kalenteri. En siis haluu opettaa että tavaraa saa ihan mielin määrin eikä mikään maksa mitään. Sillä mun ostaman kalenterin hinnalla ois saanu jo sellasen hienon suklaakalenterin josta lapset ois varmasti tykänny. Voi itku.
Kiitos, helpotti vähän kun sai kertoa.
Kiitos, helpotti vähän kun sai kertoa.