Tuli paha mieli :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Oltiin parisen viikkoa sitten miehen isovanhempien mökillä. Minä olin siellä ekaa kertaa. Ja mukana oli minun 1,5v tyttö, jota joutui aikalailla vahtimaan koska mökki järven rannalla. Nyt tämä isoäiti soitti miehelleni ja kertoi että oli pahottanut mielensä koska me emme olleet mökillä oikein mitään tehneet. Olin hämmästynyt. Ekana päivänä kun saavuttiin oli paikalla myös mieheni setä ja serkut. Mummo teki ruokaa koko porukalle. Toisena päivänä mummo sanoi että voitaisiinko illalla tehdä oma ruoka kun serkut ja setä lähtivät. Tehtiin ja tiskattiin. Silloin ei apua pyydetty ja kerran kun mieheni kysyi voiko jotain tehdä vastattiin että ei.

Vertauksena mummo käytti kertaa kun oltiin heidän kaupunki asunnossa. Silloin olin kaksin mummon kanssa keittiössä joka täytti tiskikonetta niin ojensin siinä samalla hänelle astioita. Ja nyt mökillä en sitten tiskannut. Minua rehellisesti alkoi itkettää. Pidän näistä ihmisistä ja toivoin että hekin pitäisivät minusta. Jotenkin jäi tämä nyt harmittamaan.

No ei kuulosta kivalle... Otat asian ihan suoraan esille ja selvitätte sen, niin sitten voi taas vapautunein mielin vierailla, muuten se vaivaa koko ajan. Aloita vaikka niin, että "ilmeisesti teistä oli tuntunut, että ei osallistuta tarpeeksi. Ikävä jos tuntui siltä, mielelläänhän me tehdään asioita kun yhdessä ollaan mökillä. Voit seuraavan kerran pyytää ihan rohkeasti jos tarvitset apua, aina ei huomaa jos toinen ei pyydä"... Tuosta ei todellakaan voi loukkaantua.

No ei ollut kivasti isöäitiltä!
Mut voisko tää olla semmonen henkilö, joka rutisee ja on tyytymätön vähän kaikkeen?
Tulee vaan oma äitini hänestä mieleen.Sama kun hällä maalla käy, niin passaa ja laittaa kaikki valmiiksi.Kysytää useasti että voiko auttaa ja jos menee puuttumaan johonkin,niin ei saa koskea on vastaus heti.
Sieltä lähtiessä alkaa motkottamaan että kun kukaan ei koskaan auta.

Pyytäisin miestä soittamaan mummolle ja oikaiseman mummon harhakäsitykset. Tarjositte apua ja teitte mitä pyysitte, mitä muuta ois pitänyt mummon mielestä tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pyytäisin miestä soittamaan mummolle ja oikaiseman mummon harhakäsitykset. Tarjositte apua ja teitte mitä pyysitte, mitä muuta ois pitänyt mummon mielestä tehdä.

Aivan. Mies soittaa koska kyse on kuitenkin hänen sukulaisestaan. Ikävä juttu muuten. Sukulaissuhteet ovat parhaillaankin hiukan kimurantteja.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
No ei ollut kivasti isöäitiltä!
Mut voisko tää olla semmonen henkilö, joka rutisee ja on tyytymätön vähän kaikkeen?
Tulee vaan oma äitini hänestä mieleen.Sama kun hällä maalla käy, niin passaa ja laittaa kaikki valmiiksi.Kysytää useasti että voiko auttaa ja jos menee puuttumaan johonkin,niin ei saa koskea on vastaus heti.
Sieltä lähtiessä alkaa motkottamaan että kun kukaan ei koskaan auta.

Jep, jotkut vaan on niitä ainaisia "marttyyreja". Mitä ei voi koskaan miellyttää. :)

Yhteistyössä