?
:(
Vieras
Oltiin parisen viikkoa sitten miehen isovanhempien mökillä. Minä olin siellä ekaa kertaa. Ja mukana oli minun 1,5v tyttö, jota joutui aikalailla vahtimaan koska mökki järven rannalla. Nyt tämä isoäiti soitti miehelleni ja kertoi että oli pahottanut mielensä koska me emme olleet mökillä oikein mitään tehneet. Olin hämmästynyt. Ekana päivänä kun saavuttiin oli paikalla myös mieheni setä ja serkut. Mummo teki ruokaa koko porukalle. Toisena päivänä mummo sanoi että voitaisiinko illalla tehdä oma ruoka kun serkut ja setä lähtivät. Tehtiin ja tiskattiin. Silloin ei apua pyydetty ja kerran kun mieheni kysyi voiko jotain tehdä vastattiin että ei.
Vertauksena mummo käytti kertaa kun oltiin heidän kaupunki asunnossa. Silloin olin kaksin mummon kanssa keittiössä joka täytti tiskikonetta niin ojensin siinä samalla hänelle astioita. Ja nyt mökillä en sitten tiskannut. Minua rehellisesti alkoi itkettää. Pidän näistä ihmisistä ja toivoin että hekin pitäisivät minusta. Jotenkin jäi tämä nyt harmittamaan.
Vertauksena mummo käytti kertaa kun oltiin heidän kaupunki asunnossa. Silloin olin kaksin mummon kanssa keittiössä joka täytti tiskikonetta niin ojensin siinä samalla hänelle astioita. Ja nyt mökillä en sitten tiskannut. Minua rehellisesti alkoi itkettää. Pidän näistä ihmisistä ja toivoin että hekin pitäisivät minusta. Jotenkin jäi tämä nyt harmittamaan.