tuli paha mieli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
olin kaverin luona. se päivitteli kun vauvan peitossa oli muutama kissan karva (heillä kissa). kysyin mitäs se nyt muutama karva haittaa, sano vaan et niitä ei saa olla yhtään, sit totes et kun mun luona kuulemma ihan kauheesti kissan ja etenkin koiran karvoja, et kuulemma ihan kauheeta.

pahotin mieleni. on meillä jonkun verran karvaa, siivoon joka toinen päivä. eli meillä ihan siistii. kaverilla ihan kauhee sotku, joka paikka täynnä törkyy ja roskaa, likasia vaatteita, vauvan vaippoja. pöydillä homehtuneita ruokia, lattioilla hiekkaa, heinää.... kylpyhuoneessa laattojen saumat täynnä jotain mustaa mönjää...

ei hällä luulis olevan varaa sano et meillä sotkusta.....

noh, joillakin se maailma kaatuu pienistä.. meidän kodista valitettaan aina että on niin karvasta... meillä koira ja 4 kissaa joten voisiko olla jotain muuta... samoin kun kissan hiekkaa on lattialla... noh.. jos 4 kissaa käy vuorotellen siellä potalla viskomassa hiekat pihalle niin kyllä kait sitä kulkeutuu ympäri kämppää... :D
mutta mä en kyllä ole niin turhan tarkka siitä... :ashamed:
niin kauan kun mikään ei kasvata omaa eliöstöä tai pölypallerot ei oo oravan kokoisia niin olkoot... :D
ja jos jotakuta häiritsee niin imuri on meillä kokoajan esillä... :laugh:

Melkosen törkee kaveri :o
Meillä on täällä kolme kissaa ja karvaa löytyy vaikka imurois
Meille ei tartte sellasen edes tulla, joka tuosta karvasta alkaa huomauttelee :kieh:

jätä tuollainen kommentti omaan arvoonsa, mä imuroin joka päivä ja silti noi kaksi kissaa saa sitä karvaa ja hiekkaa joka paikkaan... sellaista se on..eiköhän se sun kaverikin tiedä miten asiat oikeasti on...

Sähän itse tiedät, että kaveriilla ei ole varaa sanoa yhtään mitään.
Käännä se niin päin, että ei paljon pari karvaa haittaa jos on muuten siistiä.
Jotkut on sokeita itselleen.

Yhteistyössä