Tuli niin paha mieli.. (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mulla on tänään tosi vaikea päivä. Tänään mun äidin kuolemasta tulee tasan vuosi. En oo asiasta lähes ollenkaan yli päässyt.

Sit piti heti aamusta lähtee hakee kaupasta maitoa, niin siinä hieman ajatuksissani kävelin kaupan ovesta sisään ja törmäsin sitten tällaiseen vanhempaan mieshenkilöön joka huusi mulle vihasesti että "Varoisit vähän perkeleen idiootti".

Voiluoja että tuli paha mieli, muutenki kamala päivä, suru mieli, sitte joku ihan tuntematon vielä pahentaa sitä.

Äh piti vaan saada purkaa, että ärsyttää tollaset ihmiset, miettis vähän mitä suustaan päästää, toisella voi oikeasti olla kamala olo jo muutenkin.

Ja ois ite varonu mua. Niih.

Koita unohtaa moinen idiootti! Normaalipäivänä varmaan unohtaisitkin, mutta siihen surkeuteen ei paljoa vaadita jos on jo valmiiksi alamaissa, pienetkin asiat tuntuu heti. Voimia!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla on tänään tosi vaikea päivä. Tänään mun äidin kuolemasta tulee tasan vuosi. En oo asiasta lähes ollenkaan yli päässyt.

Sit piti heti aamusta lähtee hakee kaupasta maitoa, niin siinä hieman ajatuksissani kävelin kaupan ovesta sisään ja törmäsin sitten tällaiseen vanhempaan mieshenkilöön joka huusi mulle vihasesti että "Varoisit vähän perkeleen idiootti".

Voiluoja että tuli paha mieli, muutenki kamala päivä, suru mieli, sitte joku ihan tuntematon vielä pahentaa sitä.

Äh piti vaan saada purkaa, että ärsyttää tollaset ihmiset, miettis vähän mitä suustaan päästää, toisella voi oikeasti olla kamala olo jo muutenkin.

Eihän tuo juntti voinut sitä tietää, mutta yleensäkään noin ei pidä sanoa kenellekään. Itse en vieläkään ole päässyt yli isäni kuolemasta kolme vuotta sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mä oisin huutanu sille idiootille takasin että:
TÄNÄÄN TULI ÄITINI KUOLEMASTA VUOSI TÄYTEEN; ETTEI SITÄ TÄMMÖISENÄ SURUPÄIVÄNÄ EHDI KAIKKIA IDIOOTTEJA NÄKEMÄÄN!!!

meitä on jokalähtöön, etkai anna tommoisen idootin pilata päivääsi!!!

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Tais olla sillä vastaantulijalla vielä huonompi päivä kuin sinulla.

AI HUONOMPI??? olikohan oikein fiksusti sanottu?? luuletko, että jos on äidin kuolemasta vuosiaikaa -niin kyllä surutyöt on kesken ja varmaan JUURI sinä äidin kuolinpäivän tulee kaikki muistot yms yms ryöpyy yli mielen... ei ole kuule huonosta päivästä kyse tuolla vastaantulijalla, oli varmasti ihan luonostaan aina äreä, pahantuulinen ja ilkeä ja KATKERA!! jotkut ovat vaan sellaisia.

Yhteistyössä