Kun asuttiin vielä kerrostalossa niin erään kerran olimme lähdössä lasten kanssa kyläilemään. Nuorempi oli siloin vauva ja vanhempi joku 2v ikäinen. 2v ei jaksanut odotella kauaa ja paukutti jonkin aikaa ulko-ovea niin että tietenkin kuului välioven läpi pauke käytävään. Yritin siinä tietty hilitä, mutta uhmassaan paukutti vaan Eräs nainen tuli sitten kysymään meidän oven taakse, että onko meillä jokin hätänä. Kylä mua vähän nolotti kun selitin että tuo 2v vaan paukutti ovea. :ashamed:
Muutenkin meiltä varmaan kuulu kaikenlaista epäilyttävä iltaisin..esikoisella ollut unille meno vaikeaa viime aikoina ja riehuu sitten väsyneenä. Monasti olen ajatellut että joku luulee ties mitä. Mutta oikeasti voikin ola joissain perheissä pahoinpitelyä tms. Kyllähän sellaista on ja paljon. Se on vaan hiton vaikeaa mistä tietää mitä on meneillään. Ilmoituksenhan voi tehdä jos siltä tuntuu. Jos perheessä oikeasti asiat pyllyllään niin ei sieltä yleensä lapsia noin vain viedä. Silloin otetaan huostaan kiireellisesti jos väkivaltaa tai päihteitä tms. jotka vaarantavat lasten kehitystä. Tarjoavat avohuollon tukitoimia. Niillä voi moni perhe pelastua. Sellaisia ihmeitä olen nähnyt harjoittelussani.