tuli kutsu rippijuhliin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
viimeisistä rippijuhlista on jo aikaa,joten kysyisin apuja...jos olemme perhetuttuja,niin onko tapana antaa ruusu kirkossa?entä juhlapaikalla?paljonko ois hyvä rahalahja pojalle?

kyllä mun mielestä 20? on taas aivan liian vähän jos puhutaan koko perheeltä, yksinäiseltä ihmiseltä vielä ihan ok. mutta jos perheessä esim. 4-5 hlö niin 50? . jos menet perheen kanssa kahvilaan niin ne pulla-kahvit jo maksaa sen 20?

Alkuperäinen kirjoittaja gg:
kyllä mun mielestä 20? on taas aivan liian vähän jos puhutaan koko perheeltä, yksinäiseltä ihmiseltä vielä ihan ok. mutta jos perheessä esim. 4-5 hlö niin 50? . jos menet perheen kanssa kahvilaan niin ne pulla-kahvit jo maksaa sen 20?

Eikö kyseessä ole lahja rippilapselle, ei äidin pullakahviraha?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja gg:

Eikö kyseessä ole lahja rippilapselle, ei äidin pullakahviraha?

no tottakai on rippilapselle, mutta tarkotin sillai että jos perheessä esim 5hlö niin yhdeltä lahja silloin 4?, ei sillä tänä päivänä kyllä saa mitään

meillä oli viime kesänä rippijuhlat. Meillä oli perhetutut kutsuttu vasta kotiin, kukat on helpompi antaa vasta kotona. Lapsemme, tyttö, sai niitä kaksikymppisiä ja oli niihin täysin tyytyväinen. Osti niillä sitten itse muumimukeja, joita kerää. Läheisemmät antoivat sitten arvokkaamipia lahjoja.

Aion antaa 30. Hyvän ystävän lapsi.
Olen yh ja menen pienen muksuni kanssa juhlaan.
Riittääkö summa?
Laitan lahjakortin vielä kehyksiin ( hämäystä, kerron että se on kukkataulu ) laittakoot rippikuvansa sinne sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Aion antaa 30. Hyvän ystävän lapsi.
Olen yh ja menen pienen muksuni kanssa juhlaan.
Riittääkö summa?
Laitan lahjakortin vielä kehyksiin ( hämäystä, kerron että se on kukkataulu ) laittakoot rippikuvansa sinne sitten.

kahdeltä hyvä summa toi 30?.

Yhteistyössä