Tuli ihan yksi lapsi mieleen - dr phil jakso nyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sivusta seurannut.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sivusta seurannut.

Vieras
Missä on ylipainoisia lapsia ja noi syöttää niitä. Mä tiedän tapauksen missä lapsi on paljon mummolassa hoidossa mummo syöttää lapselle keksejä,kakkuja,pullaa kaikkea muuta paitsi oikeaa ruokaa. Lapsi hiljennetään tunkemalla hampurilainen tai einespitsa suuhun. Lapsi on heti kun oppi puhumaan osannut vaatia että mennään mäkkärille! Kerran tää mummo teki lapselle kakkutaikinaa ja lapsi söi sen raakana kun lapsi halusi,meinas multa tipahtaa puhelin kädestä. Lapsi on erittäin hyperaktiivinen,luultavasti kaikesta sokerista ja lisäaineista mitä hän syö. Äitikin tuntuu tunkevan lapselle roiskeläppiä ja peruna-makkarakastiketta enemmän kuin kerran viikossa. Kaikki huuhdotaan alas sokerisilla pillimehuilla. Lapsen posket pullottaa ja suvussa on todella lihavia ihmisiä ja paino-ongelmaa. Eikö vanhemmilla ole mitään vastuuntuntoa?!?! Vaikka lapsi olisikin laiha niin miten joku aikuinen voi kasvattaa lapsen moskalla,kun teini-iän geenit iskee niin nuori alkaa lihota lapsuudesta saaduilla ruokamalleilla. Tämä lapsi sylkee suustaan kaikki vihannekset,samoin tekee lapsen isä kotona..jotenkin säälittää

Mie olen kerran hoitanut lasta joka painoi 15 kiloa enemmän kuin minä, lapsi oli viiden.. aivan ihana lapsi, mutta juttua tuli kyllä ruoasta ja syömisestä ihan koko ajan, minuakin patisti koko ajan pistämään suuhuni jotain kun "olet tuommoinen laiheliini". Toivon todella että vanhemmat sekä isovanhemmat vähän heräävät, ja lakkaavat tarjoamasta noita herkkuja jatkuvasti.

Yhteistyössä