Tuli ihan kamala morkkis ku jouduin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikku87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pikku87

Aktiivinen jäsen
12.07.2007
1 547
0
36
soittaa työharjottelupaikkaan, että en pääse tänään tulemaan ku on niin kauhee aamupahoinvointi. ( kestää kyllä 24/7 ) Siis hirveen huono omatunto, koska jakson alussa jouduin olee kolme päivää pois vatsataudin takia, tiedä sit oliko se vatsatauti vai tätä raskautta, ja nyt joudun taas olee.. :( Mutku ei tälle ololle mitää voi. Ja oon kyl ollu siel yhen lauantain aamuvuorossa korvaamassa poissaolon.
Mut siel on niin ymmärtämätön se johdossa oleva sairaanhoitajaki ettei mitää rajaa.. :'( Alko sillon selittää mulle et "Joo sillon ku minä olin nuori ja opiskeltiin ni sillon ei todellakaan voinu olla pois jos oli flunssa tai vähän maha kipee, vaan sillon oli oltava jokaikinen tunti töissä kuitenki.."
Ja tää on kuitenki vaa työharjottelu.. Siis mä en kestä. Ois pitäny mennä vaa sinne tän olon kaa, koska muutenki luultavasti mietin koko päivän et ois pitäny mennä töihin ku en jaksa sitä valitusta mikä sielt huomenna luultavasti tulee..

Mulla myös ollut vastaavia morkkiksia, mutta ansiotyön kanssa. Aloitin maaliskuussa uuden työn ja aloitus on ollut aika... uskomattoman vaikee. Ensin oltiin koko perhe oksennustaudissa, sitten kauheessa flunssassa. Yhtenä aamuna hajosi auto niin, että myöhästyin pari tuntia. Ja on ollu vielä muutakin.

Meillä ainoastaan se on hyvä puoli, että pomo vaikuttaa olevan ihan ok tyyppi. Mutta tiedän sen tunteen, kun ei voi sitten kuitenkaan levätä ja rentoutua vaan koko saikku menee stressatessa. Mitä jos hakisit ihan sairaslomaa? Olis helpompi itelles.

Työntekijäkään ei ole korvaamaton ja sitä ei aina meinaa muistaa. Mutta meillä kyllä oli opiskeluaikana myös noita harjoittelunohjaajia, jotka oli tosi joustamattomia poissaolojen suhteen, vaikka syy olis ollu mikä...

Tuo työharjottelujuttu on kyllä aikas huono.. siis kun mäkin olin yhessä harjottelussa melkein 38 asteen kuumeessa ja niin kauhean pääkivun kanssa, ettei tosikaan.. siellä sitä vain piti näyttää pirteää naamaa ja hymyillä.. ARGH! Mut tosiaankin ymmärrettävä tuo sun tilanne.. Kuitenkin se on loppujenlopuksi se sun oma ohjaaja, kenen kanssa oot yhteydessä ja hoidat nää asiat.. :hug:

Mä myös juuri jouduin soittamaan harjoitteluun, että olen tämän päivän sairaana... kiikutan tuon pojan lääkäriin. Molemmat yskitään niin ettei mistään tuu mitään. Puoli yötä meni yskiessä ja pojalla ihan järkky kuiva hevosyskä ja takana vähän aikaa sitten sairastettu märkivä korvatulehdus. Eikä itelläkään oikein mitään järkeä tunkea tälläsen köhän ja puoliks menetetyn äänen kanssa tuoreiden leikkaushaavojen ääreen...

Yhteistyössä