Tuli ekat menkat 1v4kk:n..Onko kellään muulla tällästä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Multakussuu

Aktiivinen jäsen
19.03.2008
1 312
0
36
Vuodan kun vesiputous,tänään on mennyt siteitä jo 10. :ashamed: Järkyttävää,2 yö sidettä päällekäin pitää reilun tunnin just ja just.Nää kestää 7 päivää ja ekat 3 päivää en voi kotoa poistua. :ashamed: :/

Onko mitään muuta hoitokeinoa kun raskaus (jota en todellakaan suunnittele) :D tai hormonikierukka?

Nää on jotain ihan hirveetä,vuodan kun hanasta päästäis. :ashamed: :ashamed:

Ekat on mullakin ollut pahimmat ja niin pirun kivuliaat, mut nyt on jo tasoittunut, ehkä viidennet menossa sitten viime synnytyksen.

Niin ja nyt ei vuoda sit juuri mitään, 3 päivää ja siinäpä se. Ekat kesti varmaan jotain vähän vajaa 2 viikkoa ja kyllä tuli paljon silloin.

Apua, kun luin otsikon, luulin, että 1v4kk ikäselle tuli ekat menkat :ashamed:... Mutta ei mulla itse asiaan taida olla mitään järkevää sanottavaa... Tai no, minipillerit (missä vain progesteronia hormonina) vei multa menkat kokonaan pois ja se oli hienoa se :). Ja mulle ei tullut niistä mitään muita sivuoireita, mutta monille on vissiin tullut.

MÄ syön buranaa 7 tunnin välein, kun menkat alkaa. Vähentää huomattavasti vuotoa. Ja mulla on aina ollut runsaat menkat. Nyt kolmannen jälkeen ku alkoi, niin vuodin ku putous. Niin ja lääkäri ihan määrännyt noi buranat.

Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
MÄ syön buranaa 7 tunnin välein, kun menkat alkaa. Vähentää huomattavasti vuotoa. Ja mulla on aina ollut runsaat menkat. Nyt kolmannen jälkeen ku alkoi, niin vuodin ku putous. Niin ja lääkäri ihan määrännyt noi buranat.

Ai siihen vuodon määrään määrännyt ne?Jos niin koitan minäkin! :flower:

Huih! Mulla on synnytysten jälkeen tulleet ihan normaalit menkat. Kakkosesta alkoi 10kk kuluttua. Nyt kolmonen 1v eikä oo alkaneet. PItääkö odottaa jotain karmeaa? Ja varmaan alkaa just kun mulla on kolmekymppiset niin tietty siä juhlissa varmaan sit vuodan kuin mikäkin. :(

Hae lääkäriltä resepti Cyklokaproniin. Se vähentää vuodon määrää.

Samoin Burana vähentää hieman. Mullekin lääkäri määräsi mutta en käyttänyt kun vaihdoin gynellä tohon Cyklokaproniin.

Alkuperäinen kirjoittaja Multakussuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:

Ai siihen vuodon määrään määrännyt ne?Jos niin koitan minäkin! :flower:

Juu juu. MEnin varta vasten lääkäriin ja se antoi tuon neuvon. Eihän se vuotoa poista kokonaan, mut huomattavasti vähentää. Mä syön noi pahimmat vuotopäivät. E- Pillerit ei oo koskaan vaikuttanut mun vuotoihin, vaikka niillä niin luvataan

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä se siitä:
Hae lääkäriltä resepti Cyklokaproniin. Se vähentää vuodon määrää.

Samoin Burana vähentää hieman. Mullekin lääkäri määräsi mutta en käyttänyt kun vaihdoin gynellä tohon Cyklokaproniin.

Mulle ei läääkäri suostunut tuota kirjoittamaan, ennen kun kokeilen buranaa. Ja toi toimii sit mulla.

Yhteistyössä