Tulevaisuuden toivot, nämä lapsetko? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voi taivas sentään. :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No isommathan tuossa provosoi pienenpiään. Ja toiset reppanat yrittää tosissaan olla kovia jätkiä :)

Vanhemmille vaan nolo juttu, että tuo on videoitu ja leviää netissä...

Alkuperäinen kirjoittaja Zeina:
Vetelisin ympäri korvia, jos mun poikia olis. No ehken nyt ihan kuitenkaan, mutt kyl tulis melkonen keskustelun paikka tuollasista puheista.

Mut eihän nämä ihanat kullat tietenkään äiskän ja iskän eessä tuollaisia sanele.

Minkä ikäisiä noi on? Jotain 10v? Ei herranen aika mun lapsuudessa tuommosia puhuttu, mä olin kauhuissani jo siitä ku naapurin poika sanoi että persekarva! :D (taisin olla sillon jotain 8v.)

Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Normaalia poikain höpinöitähän, noilta suusta pääsi

Normaalia? :o Tuo ei olis normaalia edes aikamiesten suusta saati sitten lasten! :headwall:

Nimenomaan aikamiesten suusta tuo ei ole normaalia. Mutta murkkuikää saavuttavat kossit ovatkin asia erikseen. Tuskinpa nuokaan edes tajusivat ajatella, että iskä ja äitikin saatavat joskus nähdä tuon videon.

Itse sain sellaisen vaikutelman, että pitää esittää kun isommat yllyttää. *-Et uskalla sanoa paska. -Uskallanpas. Paska.* U know...

Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Normaalia poikain höpinöitähän, noilta suusta pääsi

Normaalia? :o Tuo ei olis normaalia edes aikamiesten suusta saati sitten lasten! :headwall:

Nimenomaan aikamiesten suusta tuo ei ole normaalia. Mutta murkkuikää saavuttavat kossit ovatkin asia erikseen. Tuskinpa nuokaan edes tajusivat ajatella, että iskä ja äitikin saatavat joskus nähdä tuon videon.

Itse sain sellaisen vaikutelman, että pitää esittää kun isommat yllyttää. *-Et uskalla sanoa paska. -Uskallanpas. Paska.* U know...

Yhteistyössä