Tulen kohta hulluksi,oikeasti en jaksa enään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sekopää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sekopää

Vieras
Tuntuu ettei kukaan ota mua todesta ja mun vaivoja jne...:(
Sanotaan vaan että kaikki kunnossa ja ei mitään löydy ja plaa plaa...
Sydänfilmi otettiin ja mitään poikkeavaa ei näkynyt,mutta silti mulla tuntuu joka pvä rytmihäiriöitä,siis että sydän jättäis lyönnin väliin jne...
Vittu,mua niin pelottaa,koska ne tuntemukset on jokapäiväistä.
Kohta tuun hulluksi,eikö tähän oo oikeesti mitään lääkettä olemassa?
Lääkäri on ihan syvältä ja vähättelee vaan.
Sori tää valitus,mutta pelottaa niin pirusti et onko mulla puppuvika.

Hyvin harvoin niitä saadaan sydänfilmissä kiinni. Multakin on otettu muutaman kerran, mutta ei niitä just sillon tuu. Sain beetasalpaajaa ja se on auttanu kyllä. Vaarattomia, tosin tympeän tuntoisia.

Mikä sulla on ongelmana? Sun sydän on tutkittu, ja todettu että se on kunnossa, ja sä pelkäät ettei se ole? Mitä lääkäreiden pitäisi tehdä, ottaa jotain lumekokeita ja todeta et joo, ei se ole kunnossa, mutta ei me sille mitään voida tehdä. Idiootti.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;26073880:
Kokeet on otettu kaikki mahdolliset ja tulokset parhaimmasta päästä.
Ei ole kokeiltu beetasalpaajia,laskeeko ne sykettä entisestään,mulla on matala syke.

Tasaa lähinnä sykettä.

Mikä sulla on ongelmana? Sun sydän on tutkittu, ja todettu että se on kunnossa, ja sä pelkäät ettei se ole? Mitä lääkäreiden pitäisi tehdä, ottaa jotain lumekokeita ja todeta et joo, ei se ole kunnossa, mutta ei me sille mitään voida tehdä. Idiootti.

Ootko lääkäri, idiootti? Just niitä lääkäreitä jotka ei kuuntele?Niitä jotka ei viitti paneutua ihmisen vaivoihin?

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;26073880:
Kokeet on otettu kaikki mahdolliset ja tulokset parhaimmasta päästä.
Ei ole kokeiltu beetasalpaajia,laskeeko ne sykettä entisestään,mulla on matala syke.
Mulla on aika alhainen verenpaine, ja alkuun b-salpaajat aiheutti vähän huonoa oloa ja huimausta, mut se oli pienempi paha kuin ne muljaamiset. Ja sivuvaikutukset loppuivat aika pian.

sydämen normaaliin toimintaan kuuluu eteisperäiset lisälyönnit. tällaisen lisälyönnin jälkeen kuuluukin tulla tauko('kuin jättäisi lyönnin väliin') toiset ihmiset tunteee nuo tauot, toiset ei. stressi, ahdistus, tupakka, alkoholi, kahvi lisää noita lisälyöntejä ja siten myös oireita. monesti on kyse siitä että pelkää niitä oireita jolloin ne lisääntyvät. myös esim kilpirauhasen liikatoiminta lisää oireilua mutta se sulta on varmasti tutkittu.
Rauhoitu siis, ei ole mitään hätää.

beetasalpaajalla voi hillitä oireita mutta ne vaikuttavat myös suorituskykyyn ja madaltavat lepopulssia, joten noista voi tulla sivuvaikutuksia, tietysti silti jos oireet ovat hankalia niin niitä kannattaa kokeilla.

Mulla rytmihäiriöitä aiheuttaa väsymys, kilpirauhasen vajaatoiminta ja masennus. Jos yksikin näistä asioista on huonolla tolalla alkaa tulla lisälyönti aina välillä. EKG:ssä ei tätä näkynyt koskaan. Välillä pulssi paukutti levossa 120-150. Mutta mitään vikaa kukaan ei löytänyt. Vihdoin yksi yksityinen lääkäri osasi valaista mistä rytmihäiriöni johtuvat. Vaarattomia sinänsä, mutta kertovat viasta muualla. Beetasalpaajia söin aikanaan, mutta veivät loputkin voimavarat selvitä päivittäisistä toimista. En suosittele ainakaan pitkäaikaiseen käyttöön ilman sydänlääkärin suositusta.

no jos sulla ei ole vielä ole otettu kun tavan ekg, niin mikäli häikät jatkuuu ja niitä on päivittäin usein, niiin sitten olis varmaan aiheellista tehdä vuorokauden ekg. Sarjittaisesti/ajoittain tulevat häikät kun saadaan sillä kiinni, eihän ne yleensä tule just silloin kun makaat sen puoliminuuttia tavallisessa ekg:ssä.

mulla ollut jatkuvasti rytmihäikkiä...kun jaksoin juosta lääkärillä niin tehtiin vuorokauden ekg. sen tuloksena tehtiin vielä toistamiseen ja sen perusteella kun oli niin runsaasti häikkiä, niin ultrattiin sydän. Lopputulos oli että runsaasti rytmihäiriöitä, mutta niiden pitäs olla vaarattomia kun mitään syytä ei löytynyt. En ole lääkettäkään saanut...eli antaa sitten vaan sydämen hyppiä omaa tahtiaan.

Yhteistyössä