K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:eli ei siis todellakaan mitään hätää jos voivat olla jopa 500... Kun ei ne mitään kuuriakaan määrännyt, sanoivat että virustartunta jos ei ton suuremmat tulehdusarvot.
Alkuperäinen kirjoittaja rv39:Miehellä oli crp 148 kun hänellä todettiin syöpä. Hämmästyttävän vähän minusta siihen nähden, että tässäkin ketjussa näkee miten korkeita toisilla on ollut jostain muista jutuista. Pernakin hänellä oli kuitenkin suurentunut moninkertaiseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja tuleva sh:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja tuleva sh:no kyllä on tulehdusarvot koholla.
normaalit ovat 0-2
meidän pojalla kun oli paha suolistotulehdus ja kuume niin oli arvot 50:ssä.
olen kkuullut että jollain jopa 200 voi olla
..mutta siis koholla ovat
kuume on hyvä juttu, ajaa bakteerit pois elimistöstä
Normaali on alle 10. Itsellä korkein tulehdusarvo ollut 499...![]()
ahaa no näin meille kertoi opettajamme joka sairaanhoitajana työskennellyt 35vuotta myöskin.. että normaalit on 0-2. että siltä pohjalta vastasinvoipi olla että väärässä oon
meidän pojalla kun oli tulehdusarvot 50 niin sairaalahoidossa oli. kai se riippuu vähän mikä on..
Mulle on sanottu, että normaali on alle 10. Itse olin kans sairaalassa, kun oli tulehdusarvo noin korkealla ja hemoglobiini oli vain 69.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:eli ei siis todellakaan mitään hätää jos voivat olla jopa 500... Kun ei ne mitään kuuriakaan määrännyt, sanoivat että virustartunta jos ei ton suuremmat tulehdusarvot.
Alkuperäinen kirjoittaja myrkytysoiretta?:"CRP:n rooli elimistössä on osana luontaista immuniteettia ja vierasaineiden eliminointimekanismia. CRP on klassisen komplementtijärjestelmän aktivoija ja edistää vierasaineiden opsonisaatiota ja fagosytoosia."
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja tuleva sh:no kyllä on tulehdusarvot koholla.
normaalit ovat 0-2
meidän pojalla kun oli paha suolistotulehdus ja kuume niin oli arvot 50:ssä.
olen kkuullut että jollain jopa 200 voi olla
..mutta siis koholla ovat
kuume on hyvä juttu, ajaa bakteerit pois elimistöstä
Normaali on alle 10. Itsellä korkein tulehdusarvo ollut 499...![]()
ahaa no näin meille kertoi opettajamme joka sairaanhoitajana työskennellyt 35vuotta myöskin.. että normaalit on 0-2. että siltä pohjalta vastasinvoipi olla että väärässä oon
meidän pojalla kun oli tulehdusarvot 50 niin sairaalahoidossa oli. kai se riippuu vähän mikä on..
¨On olemassa CRP ja herkkä CRP. CRP:n normaaliarvot on 0-10 ja herkän CRP:n 0-3.
Tytöllä tulehdusarvot 21. Onko paljon vai vähän? Kuumetta on, ei muita oireita.