tuleepa kohta kiire

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitäs kaikkea sit niinku teet siellä yöllä :D Valmistelet aamua ja oot tavoitettavissa jne? =) [/quote]

Mehän tehään tääll kaikkee... yöajot, tilitykset..päästeään asiakkaat kartsalta sisään... noi niinkun oikeina hotellihommina..

Lisä puuhasteluna (kun tätä aikaa yövuoroissa on) niin siivotaan aulatilat (lattian pesu, imurointi) kukkien kastelu, servettien silitys.. saunojen siivous, yms. yms. aamiaisen laitto..

Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
Mitäs kaikkea sit niinku teet siellä yöllä :D Valmistelet aamua ja oot tavoitettavissa jne? =)

Mehän tehään tääll kaikkee... yöajot, tilitykset..päästeään asiakkaat kartsalta sisään... noi niinkun oikeina hotellihommina..

pitäis sit saada portsarin palkkaa lisäksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
kuulostaa ihan mukavalta puuhalta, vaikka ite en ihan tota haluaisikaan tehä.. joo musta tulee sairaanhoitaja, tai jopa kätilö, jos syksyllä saan linjanvaihdon onnistuu :D

mun tytär opiskelee myös , tiedä vaikka ois samassa koulussa, tammikuussa aloitti

Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
mäkin voisin kyllä vaihtaa kun keksisin vaan jotta mitä muuta tekis vielä en oo keksiny

olen jo 4 ammattia suorittanut , että aina keksin jotain,kun saan uuden työpaikan inspiroin muutaman vuoden päästä taas uutta, vaihtelevaa

Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
kuulostaa ihan mukavalta puuhalta, vaikka ite en ihan tota haluaisikaan tehä.. joo musta tulee sairaanhoitaja, tai jopa kätilö, jos syksyllä saan linjanvaihdon onnistuu :D

mun tytär opiskelee myös , tiedä vaikka ois samassa koulussa, tammikuussa aloitti

turun amk:ssa mä

Yhteistyössä