V
vieras
Vieras
mistähän tää johtuu ku toosi usein mulle tulee ihan hirvee olo kun oon koneella...siis tosi huono olo, eikä aina tarvii olla edes kovinkaan kauaa tässä.... huoh, vähän kyl tympäsee kun ei voi tässäkään olla...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mistähän tää johtuu ku toosi usein mulle tulee ihan hirvee olo kun oon koneella...siis tosi huono olo, eikä aina tarvii olla edes kovinkaan kauaa tässä.... huoh, vähän kyl tympäsee kun ei voi tässäkään olla...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis ihan yrjö olo, siis oksettaa, huimaa, siis niinku tosi oksettava olo! ei mullakaan omatunto kolkuttele, saa kai sitä omaa aikaa kuluttaa miten tykkää, mut ku ei tässäkään enään kai voi olla kun tulee niin heikotus olo, yööök
Alkuperäinen kirjoittaja Tiiteni (harmaana):Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis ihan yrjö olo, siis oksettaa, huimaa, siis niinku tosi oksettava olo! ei mullakaan omatunto kolkuttele, saa kai sitä omaa aikaa kuluttaa miten tykkää, mut ku ei tässäkään enään kai voi olla kun tulee niin heikotus olo, yööök
Voisiko sulla olla hartiat niin jumissa, ettei aivot saa tarpeeksi verta+happea koneella ollessa? Ainakin tuo huimaus viittaisi siihen.