Tuleekohan meile taas poika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äippä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sormustesti:
Ota sormus ja esim. ohut lanka tai napsase yksi hius päästäsi. Hankaa sormusta hetki ranteeseen ja sen jälkeen pujota lanka/hius sormuksen läpi niin, että sormus jää killumaan lenkkiin. Pidä lankaa ja sormusta navan yläpuolella ja odota kunnes sormus lakkaa heilumasta. Pian sormus alkaa keinua joko edestakaisin (poika) tai pyöriin ympyrää (tyttö).

:)

[QUOTE="minä";24203798]Mulla on ollu kyl erioireita vaik samaa sukupuolta olisiki.[/QUOTE]

Nii just. :) Mulla on kyl keskenmeno ollu tässä välisä ja ruokavalio on muuttunut (jätin viljat ja perunat) et voi siksiki olla nyt paljon finnejä.

Sormustesti:
Ota sormus ja esim. ohut lanka tai napsase yksi hius päästäsi. Hankaa sormusta hetki ranteeseen ja sen jälkeen pujota lanka/hius sormuksen läpi niin, että sormus jää killumaan lenkkiin. Pidä lankaa ja sormusta navan yläpuolella ja odota kunnes sormus lakkaa heilumasta. Pian sormus alkaa keinua joko edestakaisin (poika) tai pyöriin ympyrää (tyttö).

:)

Mulla tuo piti paikkansa. Tuli sen mukaan poika ja tyttö, sen jälkeen ei enää liikkunut. Ja näin kävi :) Tosin tein tuon ennenkuin olin raskaanakaan....

Yhteistyössä