tuleeko vaikeuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi suhde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusi suhde

Vieras
Mulla on ihana mies kainalossa mutta nyt on tullut mustasukkaisuutta mun entisiä kohtaan, mies oli täysin kokematon seksin saralla, nyt hän on kovasti kysellyt mun entisistä seksijutuista mitä nyt ei ole ollut kun 3. Kuka vei sinun neitsyyden, miltä se tuntui, oliko sillä iso , tieskö se että oot neitsyt jne.. en oo kertonut ja mies on välillä todella kummallinen, todella mustasukkainen ja syyttää mua kun en haluu kertoo jne.. mitä teen? Yhdessä ollaan oltu kohta 2 vuotta!

heh no 2vuotta ei oo kyl uusi suhde! se tuleeko vaikeuksia riippuu varmaan molempien toiminnasta siitä millaiseksi vuorovaikutus muodostuu välillenne.

Oletko kysynyt mieheltä miksi tämä asia hänestä tuntuu pahalta? ota ködestä kiinni ja katso silmiin,hymyile ja kysy emieheltä mikä asiassa tuntuu pahalta? voit myös kertoa että hän on parempi kuin edelliset,etkä oikein kauheen hyvin muistakkaan enään,tais olla niin surkeit..

koska mies nyt selvästi tuntee olevansa huonompi,jos saat hänet tuntemaan itsensä paremmaksi niin luultavasti tuo mustasukkaisuus häviää,jos näin ei käy.. niin hakeutukaa pariterapiaan(vaikka sillä varjolla että sä haluat apua asioiden käsiteelyyn ja ymmärtämiseen)..

[QUOTE="mellu";28688695]heh no 2vuotta ei oo kyl uusi suhde! se tuleeko vaikeuksia riippuu varmaan molempien toiminnasta siitä millaiseksi vuorovaikutus muodostuu välillenne.

Oletko kysynyt mieheltä miksi tämä asia hänestä tuntuu pahalta? ota ködestä kiinni ja katso silmiin,hymyile ja kysy emieheltä mikä asiassa tuntuu pahalta? voit myös kertoa että hän on parempi kuin edelliset,etkä oikein kauheen hyvin muistakkaan enään,tais olla niin surkeit..

koska mies nyt selvästi tuntee olevansa huonompi,jos saat hänet tuntemaan itsensä paremmaksi niin luultavasti tuo mustasukkaisuus häviää,jos näin ei käy.. niin hakeutukaa pariterapiaan(vaikka sillä varjolla että sä haluat apua asioiden käsiteelyyn ja ymmärtämiseen)..[/QUOTE]

tässä mietin pitäskö mun kertoo miehelle sit ne asiat mitä se kyselee.. jos se sit lopettais ton tyhmän jauhamisen..

Mulla on ihana mies kainalossa mutta nyt on tullut mustasukkaisuutta mun entisiä kohtaan, mies oli täysin kokematon seksin saralla, nyt hän on kovasti kysellyt mun entisistä seksijutuista mitä nyt ei ole ollut kun 3. Kuka vei sinun neitsyyden, miltä se tuntui, oliko sillä iso , tieskö se että oot neitsyt jne.. en oo kertonut ja mies on välillä todella kummallinen, todella mustasukkainen ja syyttää mua kun en haluu kertoo jne.. mitä teen? Yhdessä ollaan oltu kohta 2 vuotta!

Voin vakuuttaa että 100% varmuudella ukkos menee vieraisiin jossain vaiheessa..

Mä en alkais valehtelemaan että tällä nyxällä on isompi ja että hän on parempi yms... Mut sanoisin, että en haluais niin puhua entisistä, ne on mennyttä ja niissä oli niin isot ongelmat että erottiin, ja kertoisin, miksi nyt on asiat hyvin. En tykkää exien haukkumisesta enkä entisten ja nykyisten vertailusta.

Yhteistyössä