vai tuleeko ne myöhemmin kippeeksi? :whistle:
Pamppelsson 20.10.2008 #4 En tiedä, mut tosi ärsy sana toi "tisuli". (ja niin, mul ei ollu kipeät rinnat missään vaiheessa raskautta )
En tiedä, mut tosi ärsy sana toi "tisuli". (ja niin, mul ei ollu kipeät rinnat missään vaiheessa raskautta )
Matma 20.10.2008 #5 Ei mulla ainakaan oo tullu vieläkään... Rv 26. Vähän aremmat kosketukselle ku muuten, mutta ei kipeet.
Ei mulla ainakaan oo tullu vieläkään... Rv 26. Vähän aremmat kosketukselle ku muuten, mutta ei kipeet.
vieras 20.10.2008 #7 ei välttis kipeydy ollenkaan. ekassa raskaudessa mulla turpos ja kipytyi heti, nyt ootan neljättä ja tisseissä ei mitään tuntemuksia.
ei välttis kipeydy ollenkaan. ekassa raskaudessa mulla turpos ja kipytyi heti, nyt ootan neljättä ja tisseissä ei mitään tuntemuksia.
IhanaValo 20.10.2008 #8 Miulla tuntui rinnat jotenkin "oudoilta", ei suoranaisesti kipeiltä mutta painavemmilta.Myöhemmin sit kipeytyivät..
Miulla tuntui rinnat jotenkin "oudoilta", ei suoranaisesti kipeiltä mutta painavemmilta.Myöhemmin sit kipeytyivät..
Kärppänä heinälatoon 20.10.2008 #9 Mulla alkoi kipeytyä 6+ alussa. =) Siihen asti ei yhtään kipiät ja muutenkin aivan pehmeät. Edellisessä oli kipeet jo ennen plussaa... :xmas:
Mulla alkoi kipeytyä 6+ alussa. =) Siihen asti ei yhtään kipiät ja muutenkin aivan pehmeät. Edellisessä oli kipeet jo ennen plussaa... :xmas:
Katja87 20.10.2008 #10 Mulla tuli tissit kipeeks jo muutamaa päivää ennemmin kun menkkojen olisi pitäny alkaa. Mut ihan samalla lailla ne kipeytyy ennen menkkoja tavallisestikin.
Mulla tuli tissit kipeeks jo muutamaa päivää ennemmin kun menkkojen olisi pitäny alkaa. Mut ihan samalla lailla ne kipeytyy ennen menkkoja tavallisestikin.
millipilli 20.10.2008 #12 tisulit Esikoisesta rinnat kipeytyi siinä vaiheessa kun maito nousi synnytyksen jälkeen
Finttu 20.10.2008 #13 Mun tissit kipeytyi jo paljon ennen ku testasin plussan (ja siksikin tein r-testin ennen kuin menkkojen olis edes pitäny alkaa).
Mun tissit kipeytyi jo paljon ennen ku testasin plussan (ja siksikin tein r-testin ennen kuin menkkojen olis edes pitäny alkaa).