Tuleeko teille aikakausia, että ärsyttää kaikki pienimmätkin asiat mitä mies tekee? Pitää ihan tsempata ettei näytä mieh

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja blaaah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

blaaah

Vieras
pitää ihan tsempata, ettei näytä tunteita miehelle.
En nyt esimerkkejä ala laittelemaan, mutta aivan pienistäkin asioista alkaa ärsyttämään. Kestää muutaman päivän aina.
Yleensä taustalla jokin isompi ärsytyksen aihe, esim nyt ärsyttää kun se pelaa melkein kaiken vapaa-aikansa tietokonepeliä. Alkaa sit ärsyttämään kaikki muutkin mitättömät asiat

Nyt on juuri menkat loppuneet, eli ei kai pitäisi olla kierrossakaan mikään pahin vaihe menossa.

Yleensä tuo on tyypillistä siinä vaiheessa kun nainen on ämmääntymisen metamorfoosissa. Mieskin on sen huomaa vaikkei heti tiedostaisikaan ja väliaikaisen kiinnostuksen kohteena on pelit, jonka jälkeen alkaa kiinnostaa ne ei-vielä-ämmääntyneet naiset.

Sääliksi käy miestä, mutta tilanne on varsin yleinen. Ero tulee sitä nopeammin, mitä kiivaammin tekemis-ärsytys kierre kiihtyy ja eniten sitä kiihdyttää ämmääntyvän naisen huomauttelu ja nalkutus.

Höpönlöpön edelliselle :)

Joo meillä on näitä ja on tosi hyvä että ne tiedostaa. Mulla se on oman saamattomuuden projisointia mieheen, joko että en itse tee asioita täydellisesti ja miehenkin lusmuilu ärsyttää, ja yritän kontrolloida sitä. Tai sitten että olen itse maailman täydellisin tekemään ja ärsyttää, kun mies ei pääse samalle tasolle.

Edelliset olleet siis tiedostamattomia reaktioita, jotka tajusin kun mietin. Ollaan puhuttu miehen kanssa ja se osaa jo kysyä, että mikäs nytten hiertää ja missä. Ihan turhia juttuja, onneksi tajusin ja saa mies jäädä rauhaan niinkuin kuuluukin ja anteeksipyynnöt päälle :)

Jep, tulee. Aina pari päivää ennen kuukautisia tekisi päivän ajan heittää ukko pihalle ja joka ainoa asia ja sana suoraan sanottuna vituttaa.
Joskus on ollut myös ajanjaksoja, kun on hormonitasosta riippumatta myös ollut tuntunut, että kaikki miehessä on väärin ja ärsyttävä.

Mua vituttaa usein nimenomaan pienet jutut miehessä ja sehän on vaan hyvä. Onneks ei ole niitä isompia juttuja, jotka vituttaisi. Tänään otti niin paljon päähän se, että nousin sängystä käymään vessassa ja hain kahvia, jonka olisin halunnut juoda sängyssä peiton alla. Jo toi mieheni kiirehti petaamaan sängyn, etten vahingossakaan vietä hetkeäkään sängyssä. Mulla on tänään eka vapaapäivä tällä viikolla, oon väsynyt ja oisin halunnu olla siinä sängyssä sen kahvikupillisen ajan. Pieni juttu varmasti joo, mutta minkäs teet jos vituttaa.

Yhteistyössä