Tuleeko sulle 8 siideristä rapula

• Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Riippuu. :D

Jos aloitan iltaviideltä, lopetan yhdeltätoista ja valvon sen jälkeen vielä pari tuntia, ei tule.

Jos taas kiskaisen ne tiiviimpään tahtiin ja painun vikan kulauksen jälkeen petiin, yrjöän todennäköisesti jo yöllä ekan kerran.

oho
Mulla oli nuorempana vakiona, että kotona otin jo 6-8 sidua kun aloittelin ja niiden voimalla vasta uskaltauduin baariin...Ja yön aikana niitä meni vielä mooooonta lisää sekä paukkuja. Enkä mainittavaa krapulaa ikinä muista poteneeni kuin muutamia kertoja?!

Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Mulla oli nuorempana vakiona, että kotona otin jo 6-8 sidua kun aloittelin ja niiden voimalla vasta uskaltauduin baariin...Ja yön aikana niitä meni vielä mooooonta lisää sekä paukkuja. Enkä mainittavaa krapulaa ikinä muista poteneeni kuin muutamia kertoja?!

:xmas: Samansuuntaisia muistoja mulla. Tai sitten oli vinkkupullo ja se yleensä loppui kesken ja piti napata pari siideriä matkaeväiksi taksiin. Ja vauhdilla niitä ravintolassakin tuli juotua.

Mutta ehkä ilta alkoi silloin aiemmin?

Tulee. Paitsi jos ehkä ei jos joisi ne hitaasti ja valvoisi pitkään sen jälkeen. Siis aloittaisi joskus kolmenmaissa ja pitkälle yöhön jatkaisi. Voisi vaan uni voittaa. Eikä tee kyllä mieli kokeillakaan. Sen verran karmea olotila. :snotty:

no oisin siit määrästä jo niin kännissäkin että oksat pois. Yksi siideri ja sitte pitäs ottaa aina yx täysin alkoholiton sidukka väliin. ja sit taas alkoholia. Muuten on niin kännis notta

eli krapulakin ois kaamee

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja oho:

:xmas: Samansuuntaisia muistoja mulla. Tai sitten oli vinkkupullo ja se yleensä loppui kesken ja piti napata pari siideriä matkaeväiksi taksiin. Ja vauhdilla niitä ravintolassakin tuli juotua.

Mutta ehkä ilta alkoi silloin aiemmin?
joo ilta alkoi aiemmin ja juhlittua tuli useimmin. Eli joutu juomaan pohjiksi paljon ja sitte baarissa viel litratolkulla.

Nyt kun on lapsi niin eipä tuu viinan kanssa läträttyä juurikaan

Yhteistyössä