Tuleeko pojastani homo jos käytän suppoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mirja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mirja"

Vieras
Mieheni ei anna minun käyttää pojallamme suppoja, koska hän pelkää, että pojastamme tulee homo.
Hän väittää, että poika yhdistää asioiden anaaliin työntämiseen mielihyvää koska samalla kipu lievittyy eli tulee hyvä olo. Pitääkö tämä paikkansa?
Olen salaa käyttänyt suppoja muiden lääkkeiden ollessa loppu ja nyt pelkään, että pojassa rupeaa näkymään homouden merkkejä ja mieheni syyttää siitä minua.

Mä en ymmärrä miksi sinne takapuoleen mitään edes tungetaan, koska on nestemäisenäkin (hyvänmakuisena) ja tabletteina (banaanin makuisina). Lisäksi on tutkittu, että se suppo ei kaikilla välttämättä edes imeydy ja lääkemäärä veressä saattaa jäädä useilla kymmenillä prosenteilla aivan olemattomaksi.

Mä en ymmärrä miksi sinne takapuoleen mitään edes tungetaan, koska on nestemäisenäkin (hyvänmakuisena) ja tabletteina (banaanin makuisina). Lisäksi on tutkittu, että se suppo ei kaikilla välttämättä edes imeydy ja lääkemäärä veressä saattaa jäädä useilla kymmenillä prosenteilla aivan olemattomaksi.

Jos oksentaa niin sillon supot on hyviä. Muuten suun kautta otettavat on parempia.

Miten musta tuntuu että homous on muutakin kuin asioiden perseeseen tunkemista ihan samalla lailla kuin heterous on muutakin kuin jatkuvaa sekstailua.
Tää aloitus kertoo ihan kaiken tän palstan tasosta. Paras lähteä tekeen jotain järkevämpää.

onneksi lapseni on tyttö, niin voin rauhassa käyttää suppoja hänellä. Ja tulepaahan samalla hoidettua hänen ehkäisynsäkin kuntoon, kun ei varmaan halua sitten isona kuin ainoastaan "kakkoseen" suppojen ansiosta.

Yhteistyössä