tuleeko pidempi ketju kuin savannan.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamma italiana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mamma italiana

Vieras
siis katotaan monta sivua tulee. kuka on sità mieltà ettà ei enàà vastata noihin huuhaajuttuihin? mie ainakin aloitan boikotoinnin.

tàà palstan laatu (vaikkei mikààn tiukkapipuisten foorumi olekaan) on laskenut viime aikoina liikaa.

pinoon ne jotka aloittavat boikotoinnin. mie aloitan ekana

alota ihan rauhassa.
Aika älyttömiä mun mielestä tämmöset boikotoidaan xx henkilöä aloitukset.
Verrattavissa niihin ketjuihin ketä vihaat/kuka on paskin palstalainen(jotka ovat siis ala-arvoisia).

Ja palstan tason lasku johtuu jostakin muusta kuin savannasta. Se on laskenut jo vuosia sitten.

En mä sanoisi sitä välttämättä huuhaaksi, koska tottakin se voi myös olla. Mutta paljon eloa nuo tuollaiset aloitukset saavat tänne. Itse olen kyllä jo pitkän aikaa yrittänyt välttää vastailemasta ns. turhia vastauksia ja päivittelyjä.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
alota ihan rauhassa.
Verrattavissa niihin ketjuihin ketä vihaat/kuka on paskin palstalainen(jotka ovat siis ala-arvoisia).

Ja palstan tason lasku johtuu jostakin muusta kuin savannasta. Se on laskenut jo vuosia sitten.

Niinpä. Vuonna LTO täällä oli ihan eri meno...

alota ihan rauhassa.

Itse en ketààn vihaa, onneksi. Ja olen useasti sanonut ettà sana on vapaa. Ei vaan ole kovin normaalia ettà sama ihminen aloitaa monta samanlaista ketjua pàivàssà. En yllytà ketààn boikotoimaan.

Periaatteesta voisin tähän jopa liittyäkin, mutta se on varmaankin vähän :whistle:

mut yhtä juttua en kyllä ymmärrä ja se on et toi shadi puolustaa sitä henkeen ja vereen aina ja iänkaiken?? en tajua :headwall:

Ja jos olisin S, laittaisin joka vàliin tàssà omassa ketjussa, oman kommenttini ja nostaisin koko ajan up up up. Kokeilisiko samaa, sehàn on viihdettà se....

Alkuperäinen kirjoittaja Hohtavaa Hopeaa:
Periaatteesta voisin tähän jopa liittyäkin, mutta se on varmaankin vähän :whistle:

mut yhtä juttua en kyllä ymmärrä ja se on et toi shadi puolustaa sitä henkeen ja vereen aina ja iänkaiken?? en tajua :headwall:

mitä väliä sillä on jos puolustan?
ehkä vaan ärsyttää kun yleisesti ottaen täällä palstalla hyökätään hiukkakin erilaisen henkilön kimppuun.
(Ehkä se on vaan periaatekysymys).
Ota tyyny kultsi rakas ettei pääs hajoa liiasta paukuttelusta.

Yksinkertasesti jos jostakin ei tykkää niin ei aukaisen viestejä eikä reagoi suuntaan eikä toiseen. Ylipäänsä ketä tahansa koskien ajojahtimaiset ketjut on typerää käytöstä aikuiselta ihmiseltä(enkä nyt tarkoita sinua tai ap:ta). Milloin hyökätään esim lasisilmän, tossuliinin tai kenen lie kimppuun.
Kukaan ei meistä ole niin täydellinen että voisi sen kuuluisan ensimmäisen kiven heittää.

Hei ap! Kysyisin ihan asian vierestä sinulta (nimimerkin perusteella) hyvää matkakohdetta Italiassa joka sopii lapsiperheelle? Kesällä ollaan suunnitelmien mukaan jonnekkin päin Italiaa matkustamassa , mutta paikka vielä hakusessa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras matkaaja:
Hei ap! Kysyisin ihan asian vierestä sinulta (nimimerkin perusteella) hyvää matkakohdetta Italiassa joka sopii lapsiperheelle? Kesällä ollaan suunnitelmien mukaan jonnekkin päin Italiaa matkustamassa , mutta paikka vielä hakusessa.

Riipuu millaista kohdetta etsitte: rantaa, korkeaa vuoristoa, jàrvià, kulttuurikohteita, ihnia keskiaikaisia kylià. ja tuletteko autolla vai lentsikalla?

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nykyään:
alota ihan rauhassa.

Avlaisten joukkohyökkäyksen jälkeen mun mielestä oli viimeisin tasonromahdus...

Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nykyään:
alota ihan rauhassa.

Avlaisten joukkohyökkäyksen jälkeen mun mielestä oli viimeisin tasonromahdus...

mikà joukkohyòkkàys?????

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras matkaaja:

Riipuu millaista kohdetta etsitte: rantaa, korkeaa vuoristoa, jàrvià, kulttuurikohteita, ihnia keskiaikaisia kylià. ja tuletteko autolla vai lentsikalla?

Matkatoimiston kautta varmaan varataan matka ja lentäen ollaan tulossa. Rantalomaa ja shoppailua ja jotain kivaa lapsille nyt ainakin on toiveissa. Mielellään lähellä jotain isompaa kaupunkia niin näkee myös kulttuuria.

Yhteistyössä