tuleeko miehenne kanssa kinaa

Ei tietenkään,mitä se kinaaminen on B) ?Ei vainen,tokihan sitä välillä kinastellaan kun ollaan luonteiltamme aika erilaisia,mies rauhallinen ja minä sitten välillä tulta ja tappuraa.Joskus sitten paukahdetaan oikein kunnolla (lue:minä paukahdan) ja mesoa kotvan aikaa.Mies yleensä on vaan hiljaa tai hymisee (todella ärsyttävää).Nyt on tosin mennyt kokonaista kaksi viikkoa ettei ole ollut sanomista tai kinaa mistään.

punttaaja-äippä
Joo, kyllä se kädenvääntömatsin keittiön pöydän äärrssä miestä vastaan putsaa mustakin ilmaa hyvin. Varsinkin jos pystyy voittamaan sen miehen...mikään ei saa niitä sen nolommaksi, mutta samalla yhtälailla kiihoittuneeksi. Koko riita unohtuu siihen....

69eyes
Todellakin tulee,mä oon vähän epäuskoinen jos joku väittää ettei ne kinastele tai riitele muka koskaan!?Kyllä sillon jompi kumpi antaa kaiken perixi,muuten ei oo mahdollista,kun on kax ajattelevaa ihmistä niin aina tulee mielipide eroavaisuuksia.

:saint: Meillä vähän hassu tilanne, kun tosi vähän ylipäätään nahistellaan. Ja jos nahistellaan, niin se on tätä perus akan juputtamista ukolle "olisit joskus kotona, siivoaisit jälkes, veisit likaiset sukkas pyykkikoriin äläkä jätä lattialle...".Yleensä näissä tilanteissa on vielä pienoinen pilke silmäkulmassa, kun yritän leikkiää Justiinaa kaulin kädessä.
Joskus hieman vakavimmissa mielipide-eroissa saatan päättää tyyliin "en puhu tuolle koko päivänä mitään, ellei mies tee aloitetta"... Yleensä nämäkin tilanteet päätyy siihen, että rakkaani hieman luimistellen kulkee ohitseni ja antaa varovaisen hymyn, jonka jälkeen itsekkin olen heti kuin Naantalin aurinko =) :D .
Mutta sen verran hyvin itseni tunnen, että jos jotain TODELLA isoa riidan aihetta tulee, niin silloin kyllä sanat sinkoilee ja tanner tömisee. Onneksi semmoista ei ole viellä tullut, mutta vannomatta paras :$

Yhteistyössä