Tuleeko lapsesta nainen jo:x?

Status
Viestiketju on suljettu.

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Hän pyysi että laitan rintaliivi hänelle sekä musikki päälle,sitten hän sanoi että halua isot tissit :x ja pyysi jotain laita :laugh: ok,mä laitoin vaanu hänelle,hän sanoi voi ei että ihana,minulla on isot tissit kuin äidilläkin :laugh: :laugh:
Sitten nyt kun meni nukkumaan sanoi mulle että hän halua paljon poikia joka tuo hänelle karkkia :laugh:
P.s nyt karkkit ja 10v päästä rahaa varma :laugh:

Jos vaikka minä tai melkein kuka muu tahansa olisin tehnyt tämän aloituksen, kommentit olisivat luultavasti olleet melko erilaisia kuin Savannalle osoitetut...

Ihan normaalia 3-vuotiaan tytön roolileikkiä :)

Lapset tykkää sovitella vaatteita äitinsä ja isänsä vaatteita ja kenkiä. Ihan ok käytöstä se on että sovitellaan paitoja ja hattuja ja kävellään isoilla kengillä eteisessä ylpeän näköisenä.

Sitä loppua monesta pojasta ja karkista en ymmärtänyt ja sivuutan sen kommentin täysin ennenkuin mietin tämän enempää, mutta vaatteiden sovitus kuuluu ikään.

Alkuperäinen kirjoittaja Mee hoitoon:
No niin, siitä se lähtee! Tyttö on jo pinnallisen ja materialistisen äitinsä kengänjäljissä, oikein paljon onnea ja menestystä!

Suurin piirtein kaikki pikkutytöt leikkii äitiensä vaatteilla! Itekki oon kerhoikäsenä tepsutellu ympäri taloa koon 40 korkkareissa ja ihan hyvä elämä tää silti on ollu.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä