Siinäpä kysymykseni. Kiitos!
kaalimaan vartija 17.11.2009 #2 Tulee. En muista kuinka pitkältä ajalta, mutta kaksi kertaa olen sen hakenut useamman kuukauden myöhässä ja saanut siis takautuvasti. Ihan kivat summat sitten kolahtaneet tilille....
Tulee. En muista kuinka pitkältä ajalta, mutta kaksi kertaa olen sen hakenut useamman kuukauden myöhässä ja saanut siis takautuvasti. Ihan kivat summat sitten kolahtaneet tilille....
Janni-JameliaJessicaMöttönen 17.11.2009 #5 Mulla lakais nyt 1.12. se kotihoidontuki, mietin vaan että ropsahtaako se mun tilille silloin vai vasta kk myöhemmin :saint:
Mulla lakais nyt 1.12. se kotihoidontuki, mietin vaan että ropsahtaako se mun tilille silloin vai vasta kk myöhemmin :saint:
Tebaaa 17.11.2009 #7 Mulla alkanu 14.11 ja saan ensimmäisen erän kuun lopussa. Säkin saat todennäkösesti joulukuun lopussa ekan erän
Mulla alkanu 14.11 ja saan ensimmäisen erän kuun lopussa. Säkin saat todennäkösesti joulukuun lopussa ekan erän
Janni-JameliaJessicaMöttönen 17.11.2009 #9 Alkuperäinen kirjoittaja Tebaaa: Mulla alkanu 14.11 ja saan ensimmäisen erän kuun lopussa. Säkin saat todennäkösesti joulukuun lopussa ekan erän Click to expand... Kiitos! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Tebaaa: Mulla alkanu 14.11 ja saan ensimmäisen erän kuun lopussa. Säkin saat todennäkösesti joulukuun lopussa ekan erän Click to expand... Kiitos! :flower: