Tuleeko kellekkään muulle tästä sama mielle-yhtymä kun mulle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Kuvittele, että olet opettaja / lastenhoitaja ja teet lasten kanssa isänpäiväkorttia, jossa on lauseen alku ja lapsi sanelee lauseelle lopun omasta isästään.

Lauseen valmiit alut on tummennettu ja perässä on tyttömme (6v) vastaukset:

Minun isäni on **** (etunimi)
Isä osaa tehdä ruokaa.
Isäni mielestä on hauskaa kun lapset tulee tapaamaan.
Minä ja isä halataan.
Isäni uskaltaa sirkkelöidä.
Isä ei pidä sotkusta.
Isän kanssa on mukavaa syödä.
Paikka jossa isä viihtyy on varasto.
Ruoka josta isä pitää on perunamuusi ja makkarakastike.
Toivoisin että isä suukottaa enemmän äitiä ja lapsia.

Mulle tuli noista vastauksista mieleen tälläinen perhe, jossa isä asuu varastossa ja sinne lapset sitten menevät isää tapaamaan, jolloin isälle tulee hauskaa.
Sit isälle heitetään sinne varastoon aina välillä muusin jämät ja makkarasoossia ja lapset siellä sit syövät isän kanssa yhdessä ja heillä on hauskaa.
Lapsi toivoo, että isä voisi olla enemmän ns. sisätiloissa (ei varastossa ) ja suukotella äitiä ja lapsia.

Siis onkohan mulla jotenkin outo / kiero mielikuvitus, vai voiko noista vastauksista tulla tuollainen mieleen? :o
Meillä siis isi kyllä asuu ihan meidän kanssa - eikä suinkaan varastossa -, vaikka siellä onkin nyt syksyn mittaan paljon viettänyt aikaansa kun rakensi sieltä kautta sen meidän uuden sisäänkäynnin ja eteisen.

Mie vaan ajattelen, että ajatteleekohan se opettaja samalla tavalla kun mie? :ashamed:

höps, älä huoli, minulle tuleepi mieleen ihan tavallinen iskä. sellanen joka tykkää nikkaroida ja joka rakastaa lapsiaan. ja kai jokainen lapsi toivoo enemmän suukkoja itselleen ja äidilleen.

Yhteistyössä