tulee varmaan paskaa niskaan kun sanon miltä just nyt tuntuu, mutta voivoi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SiNiLiLJA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SiNiLiLJA

Aktiivinen jäsen
01.04.2009
1 005
0
36
mä olen kiitollinen ja onnellinen siitä, että lapseni isä on kiinnostunut lapsestaan, olen iloinen että meillä homma toimii ja isä ja poika viettävät aikaa yhdessä. MUTTA, isän luona poika saa KAIKEN periksi (toisaalta ymmärrän, koska isä näkee poikaansa harvemmin kun minä ja haluaa sitten hemmotella sitä ja tehdä kaikkee extrakivaa).
ja vaikka minä aikuisena ihmisenä ymmärrän lasta ja tilannetta, niin ei vaan PRKL hermo kestä tota kitinää!!!!!!! |O
se on sitä AINA ja pidempien isireissujen jälkeen poika on ihan mahdoton!! nytkin pyörii sängyssään, heittelee petivaatteitaan ja huutaa et mun pitäis mennä nostaan ne, on jano, on pissahätä, on nälkä, on kakkahätä, on silmät kipeet ja jalkaa särkee, on hyttysenpurema ja kutiaa, näkyy pahoja unia, on ikävä mummua ja plaaplaaplaa. hirveetä testaamista ja kikkailua, vastaan junttaamista, kiukuttelua ja urputusta joka ikisestä asiasta.
ei, en näytä tätä lapselleni että palaa päreet, koska tajuan miksi lapsi sen tekee ja plaaaa, mutta silti menee hermo! tää on jokaviikkoista... grr.. ja sit kun saat lapsen "ruotuun" niin johan se lähtee taas isälleen... :xmas:
kiitos ja anteeksi, olen puhunut.

ymmärrän. täälläkin 4v tyttö lähinnä haluaa kaiken kun isä antaa periksi.varsinkin kaupassa se on ikävää mutta onneksi VIELÄ on selvitty ilman huutoja! vielä tietenkin ehtii.ex olen asiasta sanonu mutta se ei taida mennä perille vaikka muuten ok välit onkin -.-

ihan kun mun kirjottama.. luin ton mun 14v pojalle ni se kysy et kirjotinko mä sen. eli ihan samalta kuulostaa kun meillä tilanne 7v kanssa kun tulee isältään. se on vaikeeta kun on erilaisia sääntöjä kahdessa paikassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
ymmärrän. täälläkin 4v tyttö lähinnä haluaa kaiken kun isä antaa periksi.varsinkin kaupassa se on ikävää mutta onneksi VIELÄ on selvitty ilman huutoja! vielä tietenkin ehtii.ex olen asiasta sanonu mutta se ei taida mennä perille vaikka muuten ok välit onkin -.-

No älä nyt, sullahan on varsinainen enkeli jos tyttö 4 vuotiaaksi asti on ilman huutoja päässyt.

siis 4v kyseessä meilläkin..

poika pyörittää isäänsä ihan sata-nolla, tänäänkin taas loistava esimerkki kun pojan mummu osti pojalle crocsit jotka on sille pari numeroo liian isot. ne muljuu jalassa ja on kaikkee muuta kun turvalliset ja ergonomiset joten on ollu puhetta et pakko ostaa sopivat. tänään sitten isä ja poika olivat ajaneet intersportiin tms ja löytäneet sopivat, mutta isä ei voinut ostaa niitä kun poika ei halunnut :xmas: poika tahtoi pitää liian isot mummun ostamat kengät joten minkäs isä siinä sitten voi.... :xmas: pyöritteli mulle silmiään kun sanoin, et mitä sä siltä kysyit, olisit ostanu vaan.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kunhan kysyn:
Voisko ne iskät ottaa ne lapset hoitoon pidemmäksi aikaan kuin viikonlopuksi. Silloin nekin ehkä tajuaisi, ettei aina voi olla se "hyvä jätkä".

voi ja ottaakin, loma-aikoina jne. joskus pidennettyjä viikonloppuja ja paljon arki-iltaisin kyläilyitä..

Alkuperäinen kirjoittaja Wursti Makkaravarvas:
Mutta kiukutteleeko sitäkin että on erossa äidistään?
Lapset on kumminkin fiksuja, tietää jo aika pienenä eri paikkojen säännöt.

Tätä mietin minäkin. Luulenpa, että on ollut ikävä äitiä ja kiukuttelee sitä. Lapset tekee tätä yleisesti vaikka olisi ihan tiukkaa kasvatusta pitävän mummin luona ollut yökylässä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Wursti Makkaravarvas:
Mutta kiukutteleeko sitäkin että on erossa äidistään?
Lapset on kumminkin fiksuja, tietää jo aika pienenä eri paikkojen säännöt.

Tätä mietin minäkin. Luulenpa, että on ollut ikävä äitiä ja kiukuttelee sitä. Lapset tekee tätä yleisesti vaikka olisi ihan tiukkaa kasvatusta pitävän mummin luona ollut yökylässä.

ei meillä tee kun isältä tultuaan.... :|
viihtyy siellä kyllä ja on tottunut "reissaaja" jos niin voi sanoa, mutta onhan se äiti kuitenkin aina äiti ja kun sitä iskää näkee niin harvoin, niin ei siellä tuu kiukuteltua vaan kaikki säästellään sit kotiin missä on hyvä kiukuta :xmas: jes.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:

No älä nyt, sullahan on varsinainen enkeli jos tyttö 4 vuotiaaksi asti on ilman huutoja päässyt.

ääh..tarkoitin kyllä että 4v ja ei vielä ole huutanu noiden asioiden takia etten anna periksi kuten isänsä =) osaa se huutaa kuten muutki lapset aina välillä :D

Täällä edelleen neiti nyt 9 v niin ihan kamalaa isäreissun jälkeen on. Vaikka siellä ei saa mitä haluaa niin silti neiti ottaa ilon irti kotona kiukkuaa ja kiukkuaa. Mutta se menee ohi siinä vaiheessa kun neito täyttää 12 v. Ainakaan isosisko ei kiukkua enään näiden reissujen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:
Alkuperäinen kirjoittaja kunhan kysyn:
Voisko ne iskät ottaa ne lapset hoitoon pidemmäksi aikaan kuin viikonlopuksi. Silloin nekin ehkä tajuaisi, ettei aina voi olla se "hyvä jätkä".

voi ja ottaakin, loma-aikoina jne. joskus pidennettyjä viikonloppuja ja paljon arki-iltaisin kyläilyitä..

Aattelin vaan, että kun on hetken, niin on helppo miellyttää ja olla mukava. Pitemmällä pätkällä käy kukkarolle ja hermoihin tai sit miehen pitää olla ihan lapanen, että jaksaa sitä kiukuttelua. Ymmärrän kyllä pointin, mulla menis hermot tollasten kaksien "sääntöjen" kanssa.

ei meillä tee kun isältä tultuaan.... :|
viihtyy siellä kyllä ja on tottunut "reissaaja" jos niin voi sanoa, mutta onhan se äiti kuitenkin aina äiti ja kun sitä iskää näkee niin harvoin, niin ei siellä tuu kiukuteltua vaan kaikki säästellään sit kotiin missä on hyvä kiukuta :xmas: jes.

Lapset kiukuttelee sille johon luottavat eniten. Raskasta mutta kun sen ajattelee noin niin se vähän lämmittää. :hug:

no en asu oulussa... tuskin olen ihan ainoa jolla on tämä tilanne :D

:D Et takuulla. Tuli vaan mieleen kun meidän poika viikonloppuna kaverillaan yökyläilemässä joka oli isällään viikonlopun. Kaveri saa kaiken isältään periksi, isä ostaa kaiken mitä poika vaan haluaa, ymymymym.
Näiden yökyläilyweekendien jälkeen, on kaveri kuulema äidilleen ihan kamala. Ja minä taas saan kuunnella valitusta siitä kuinka "Pekka" sai taas sen ja sen uuden lelun ja pelin ja sen isä vei sen sinne ja tänne. :whistle: :D

Yhteistyössä