Tulee outoja juttuja mieleen ensimmäisestä avioliitostani

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onnittelut

Narsistipsykopaatti on kamala yhdistelmä muille perheessä ja kelle vaan, jonka silmätikuksi joutuu

Tiedän näitä tapauksia ja sen takia minusta on tullut mestariluokan narsistien tunnistaja
Se on totta. Eikä sitä tajua kuin vasta jälkikäteen,miten monenlaista kiusaa hän teki. Tätini sitten kertoi kiusanteoista ennen kuolemaansa,sillä hän oli soitellut hänelle ja haukkunut mua sillä aikaa kun olin kaupassa käymässä.
 
vierailija
Kuolleista ei kannata puhua ja kirjoittaa mitään. Heidän pitää antaa levätä rauhassa.
Ap. suoltaa liikaa aloituksia tälle palstalle.
Osta itsellesi kyniä ja päiväkirjoja.
 
Kuolleista ei kannata puhua ja kirjoittaa mitään. Heidän pitää antaa levätä rauhassa.
Ap. suoltaa liikaa aloituksia tälle palstalle.
Osta itsellesi kyniä ja päiväkirjoja.
Ylimielinen Alepan Anna jakelee taas ohjeitaan aikuisille, jotka kaipaavat keskustelua.

Sinua tuntuvat lähes kaikki ärsyttävän, joten nyt minä annan sinulle hyvän neuvon. Kun sinulla on noin vaikeaa täällä, mikset häipyisi kokonaan täältä?
 
vierailija
Miksei saisi puhua tai kirjoittaa? Ei se sitä kuollutta enää haittaa, kun se on kuollut. Poissa. Ei enää tiedä, mitä hänestä puhutaan.
Sivistynyt ihminen jättää kuolleet rauhaan.
Suurin osa läheisistäni on jo taivaan riemuissa jotain pappia lainaten.
Heistä kaikista on jäänyt vain hyviä muistoja.
Juttujasi luettuani olen huomannut, että et vaikuta olevan kovin kiinnostunut uskon asioista. Tekee itsellesikin hyvää, kun annat menneiden asioiden olla.
Rekisteröidy kuten nm Setis teki kehoituksestani. En enää aio kommentoida juttuihisi.
 
vierailija
Aloittajasta tulee mieleen julkimo, joka on jokaisen lehden kannessa ja kaikessa mahdollisessa mukana. Ei mitään väliä mitä kirjoitetaan kunhan kirjoitetaan ja nimi on framilla päivästä toiseen.
 
Sivistynyt ihminen jättää kuolleet rauhaan.
Suurin osa läheisistäni on jo taivaan riemuissa jotain pappia lainaten.
Heistä kaikista on jäänyt vain hyviä muistoja.
Juttujasi luettuani olen huomannut, että et vaikuta olevan kovin kiinnostunut uskon asioista. Tekee itsellesikin hyvää, kun annat menneiden asioiden olla.
Rekisteröidy kuten nm Setis teki kehoituksestani. En enää aio kommentoida juttuihisi.
Älä sinä Anna, ylimielisyyden ruumiillistuma ota kunniaa itsellesi. Lispetti ja m1es olivat niitä rekisteröitymisen ehdottajia minulle. Mikset itse rekisteröityisi, jos kerran tapanasi on jakaa niitä ohjeita muille.

Ap:llä on vapaus kirjoittaa omista kokemuksistaan, vaikka puoliso on poistunut.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Sivistynyt ihminen jättää kuolleet rauhaan.
Suurin osa läheisistäni on jo taivaan riemuissa jotain pappia lainaten.
Heistä kaikista on jäänyt vain hyviä muistoja.
Juttujasi luettuani olen huomannut, että et vaikuta olevan kovin kiinnostunut uskon asioista. Tekee itsellesikin hyvää, kun annat menneiden asioiden olla.
Rekisteröidy kuten nm Setis teki kehoituksestani. En enää aio kommentoida juttuihisi.
Mä toivon ettei hän päässyt taivasseen.ap
 
vierailija
Häivy itse.
Ilokseni Setis on löytänyt itselleen muuta puuhaa. Voi olla että hän on vain palannut harmaaseen kuosiinsa. Tyyppi muistuttaa ex-missi Karitan nykyistä exää. Luin heidän erogatesta pitkän ketjun vauva av:lta.
Karita on ilmeisesti jo vapautunut jonkinsortin helvetistä.
Ps. Kiitos puolustuksestani. Tällä palstalla tunteet loiskuvat kuin syysmyrsky rantakallioita vasten.
 

Yhteistyössä