S
söpöö
Vieras
Sain uuden reality TV-sarja idean jo aikaisemmin kun olen katsonut paljon muita suosittuja Reality sarjoja. En näe mitään syytä siinä, miksi ei uusi sarja jossa etsitään miestä minulle, voisi toimia!
Olen nyt ollut Tukholmassa kohta viikon ja täällä on ihan normaalia deittailla ja monet sarjat koskevat myös sitä. Minulla on vain pari asiaa joita kaipaan Helsingissä, siskoni Julia sekä reality TV-sarja "Rokkarille Morsian" jossa etsitään tyttöystävää muusikko Brett Michaelsille. Brett Michaels on mielestäni tosi seksikäs mies ja tosi karismaattinen, olen aina pitänyt karismaattisista ihmisistä. Lähtisin mielelläni treffeille hänen kanssaan!
Monet amerikkalaiset naiset vaikuttavat olevan kauheita "bitchejä" jotka hakevat vain omaa etuaan, enkä muutenkaan pidä pinnallisista ihmisistä, siksi en viihdy mitenkään hyvin Östermalmin pintaklubeissa. Olemme kyllä käyneet Julian kanssa kyllästymiseen asti mm. Storekompagnietin Playboy-bileissä, Cafe Operassa yms. baareissa, mutta nyt kaikkien biletysvuosien jälkeen ympäri maailmaa olisi ihanaa rauhoittua paikoilleen välillä...