[QUOTE="harmaa";26082687]Voin kertoa taas tilanteen käänteisesti. En ensin halunnut antaa vauvaamme hoitoon isovanhemmalle, lopulta kun silloin kerran annoi soittaa hän jo takasin että tuomme vauvan aamulla klo 7.00 sitten takasin ja katsokaa että olette kotona,on minullakin omia menoja.
Lapsi oli ruhtinaalliset 3 kertaa 2vuoden aikana mummollaan hoidossa ja joka kerta mummon kovalla vinkumisella ja kerjäämisellä suostuin hänet antamaan.
Ja aina tuo sama toistui.
paras oli se kun kyseinen mummo tiesi meidän menevän juhlimaan ravintolaan (minun synttäreitä) ja toinen tuo klo 7.00 vauvan kotiin :O vaikka olimme silloin sopineet että voisiko mitenkään tuoda vasta klo 10.00 voin kertoa että ei ollut kivaa hoitaa krapulassa pientä lasta,tilanne jota en ikinä olisi halunnut kokea

Tämän jälkeen en enään nähnyt mitään järkeä antaa lasta hoitoon mummolaan ja sitten alkoi kitinä mummon kerrostalo naapurille kuinka minä en edes anna lapsenlasta hoitoon hänelle.
Mutta onneksi tällä naapurilla oli saman ikäinen lapsi niin mummo sai hoitaa häntä,soitti minulle ja kehui kuinka hän nyt hoitaa niiden ja niiden lasta :O
Sanoin että kiva jos sinulla vara lapsenlapsi kun omaa oli niin vaikea hoitaa.
Mummo suuttui.
Pointti,en tajua miksi vinkuu lapsenlasta hoitoon jos kerran saa itse useinkin valikoida päivän milloin on hoidossa ja sitten heti vingutaan kun on minulla omiakin menojani.[/QUOTE]
Taitaa mummo vain haluta olla kaiken keskipiste ja se maailman napa jonka pitää saada kaikki ja omilla ehdoilla. Hän tuskin olisi koskaan tyytyväinen.