Tukiainen alasti kuvauksissa - katso video!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/tukiainen-alasti-kuvauksissa-katso-video

"Johanna Tukiainen, armoitettu Lady Kohu, esiintyy Hymy-lehden syyskuun numerossa "Playboy-koekuvissaan". Johannan tyyliin istuvasti "pinkissä karkkimaassa" toteutetut otokset lähetettiin Yhdysvaltoihin katsastettavaksi, ja niiden avulla Johanna pyrkii Playboyhin.

Valokuvaaja Jarmo Pohjaniemi on jo kertonut, ettei Johannan rahkeet riitä kyseisen julkaisun sivuille, mutta Johanna itse ei luovuta. Hänen mielestään Pohjaniemi ei päätä asiasta.

Katso livekuvaa Johannan "Playboy"-kuvaussessiosta.
HYMY "

Siis ei kai Tukiainen tosissaan luule että tuolla kropalla on mitään asiaa Playboyn sivuille... :D

Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukuliina:
JA MITEN SE ON TUON VÄRINEN??

Sanoihan se siinä alussa kun oli peilin edessä rinnat paljaana : "Hyvä rusketus, St. Tropezista..."
:laugh:

Tosi hyvä... *päänpudistelu-hymiö*

oli mikä st.tropez hyvänsä, ei tuo ihan normaalista auringossa oleilusta tule. Terveellisyydesta en viitsi edes mainita.

(hyi, karmaisee jo ajatella miltä tuo iho näyttää vanhentuessaan)

mä olen nelivitonen ja mulla on muuten samanlainen kroppa mutta olen varmastikin jonku 15 cm pidempi, enkä onneksi tuon värinen ! (enkä blondi..)

Joten jos multa tämä leipätyö pääsee loppumaan, niin mä perustan tanssishowryhmän joka on nimeltään " Erotic cows" :D

Alkuperäinen kirjoittaja eikä:
mä olen nelivitonen ja mulla on muuten samanlainen kroppa mutta olen varmastikin jonku 15 cm pidempi, enkä onneksi tuon värinen ! (enkä blondi..)

Joten jos multa tämä leipätyö pääsee loppumaan, niin mä perustan tanssishowryhmän joka on nimeltään " Erotic cows" :D

olex sää nainen?

Alkuperäinen kirjoittaja jussi:
Alkuperäinen kirjoittaja eikä:

olex sää nainen?

Harvemmalla miehellä on vissiin samanlainen kroppa kuin Tukiaisella..

Yhteistyössä