Tuhruvuotoa..

• Viestiketjun aloittaja ""kyllätynyt""
  • Ensimmäinen viesti
""kyllätynyt""
Lopetin pillerit puolisen vuotta sitten kirtopv pillereiden kanssa 28 ja niiden lopettamisen jälkeen säännöllinen 30pv.. Nyt muutamina kuukausina, reilu viikko ennen menkkoja alkanut tuhruvuoto, joka siis kestää menkkojen alkuun asti.. Olisko kellään ollut vastaavaa (siis näin monta päivää kestävää tuhru-vuotoa) tilannetta ja onko tietoa onko normaalia.. V..tuttaa tää jatkuva tuhruttelu!! Onko siis kohtalotovereita???

mulla
Ollut jo 10v. Kestää noin viikon ennen menkkoja ja sitten menkat päälle. Siitä voi jokainen laskea, kuinka monta päivää on ilmaa rättiä jalkojen välissä, kun kiertokin on 26pv. Tosi KIVAA. Keltarauhashormoni (terolut, esim) voi vähän auttaa, mutta mulla siitä tuli muita sivuoireita, joten se ei käynyt. Mutta sitä sun ainakin kandeis kokeilla, koska monille se sopii.

""kyllästynyt""
Onkos sulla omakohtaista kokemusta, että onko tällä vaikutusta raskaaksituloon??? Ja jos on niin tuleeko tätä tuhrua vielä raskauden alkuaikoinakin.. Luulin jo olevani varma, että olisi tässä kuussa tärpännyt, mutta tietysti tätä tuhrua alkoi taas mennä ja toivo hiipui siis taas(kin) taas kuussa..

mulla
On omakohtaista kokemusta. Raskaaksi voi tulla, olen 4x äiti. Raskaudet on erilaisia, parissa on ollut tuhtua, parissa ei. Muut merkit yleensä kertovat tärrppäyksestä: väsymys ja kova rintojen turvotus ja pingotus.

Yhteistyössä