A
ap
Vieras
onko kukaan nähnyt sisällään näitä juoksujalkaisia???Hyi helkkari!! Nään meillä muutaman kerran vuodessa sellasen 3cm pitkän punaruskeen vipeltäjän!!!!Hyi saakeli että puistattaa!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-68:Hyi! Missä sä asut? Ulkomaillako? Ei meillä vaa tollasii vilistä, varsinkaan talvella.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-68:Hyi! Missä sä asut? Ulkomaillako? Ei meillä vaa tollasii vilistä, varsinkaan talvella.
Keski-suomessa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja gab:Joo, muistaakseni 2 kertaa olen nähnyt meillä sisällä. Ovat ihan kammottavia!! Mä en ole mikään ötökkäkammoinen, mutta noi juoksujalkaiset pistää inhottamaan!
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-68:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-68:Hyi! Missä sä asut? Ulkomaillako? Ei meillä vaa tollasii vilistä, varsinkaan talvella.
Keski-suomessa![]()
Teillä on sit vissiin jo kevät pidemmällä, kun meillä täällä pääkaupunkiseudulla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja gab:Joo, muistaakseni 2 kertaa olen nähnyt meillä sisällä. Ovat ihan kammottavia!! Mä en ole mikään ötökkäkammoinen, mutta noi juoksujalkaiset pistää inhottamaan!
Missäpäin asut? Kesällä ja syksyllä niitä tapaa enimmäkseen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hyi kamala, mikä tuo on? Siis tuossa kuvassa?