tuetut lomat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nina

Vieras
Onko kellään kokemusta tuetuista lomista?Mitä kaikkia eri järjestöjä on?ja mikä niistä on hyvä?entä loman vietto paikat?
Itse oon ajatellut ensi keväälle hakea lomaa kun vauva on silloin vuoden ikäinen.

Hain muutama vuosi sitten lomaliiton sinkkuviikolle:) Opiskelin joten tuloja ei ollut liiemmin. Olin juuri selvinnut masennuksesta,erosta (silloinen poikakaveri),olin muuttanut uudelle paikkakunnalle josta en vielä tuntenut ketään...syitä oli paljon.Sain loman espooseen lepolammelle? en oo paikasta ihan varma.Hakemuksen postitin maaliskuussa, loma alkoi kesäkuun alussa.Mutta tuona aikana tapasin nykyisen mieheni joten peruin loman.
Lomalle voi hakea muistaakseni joka toinen vuosi.Olen ajatellut hakevani lomaa ensi talvena jonnekin kylpylään miehen ja vauvan kanssa.

Millä perustein noita lomia saa? voiko kaksi työssäkäyvää ja kohtuullisesti tienaavaa myös hakea ko.lomaa? sais vähän veromarkoille vastinetta.

Meillä on kaksi lasta. Olishan se kiva vaihteeksi kun ei tarvitsisi itse maksaa lomaansa.

Yhteistyössä