...ttu reilu peli (työsopimusasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riivinrauta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Riivinrauta

Aktiivinen jäsen
21.01.2007
4 454
0
36
MÄ kun tässä syksyllä aloittelin töitä silleen pikkuhiljaa äippäloman jälkeen, mut en kuitenkaan tehny sitä mikä mulla oli alkup. sopimus 30h/vko, vaan pari kolme päivää viikko ja sit tarvittaessa.

No mun silloinen pomo sano että meijän tarvii kirjoittaa väliaikasesti semmonen tarvittaessa kutsuttavan sopimus kerta nuo mun tunnit ed. sopimuksessa ei täyty, MUTTA että sit kun haluan tulla töihin kunnolla ja tehdä kaikkia vuoroja (tähän asti siis pelkkää iltaa ja viikonloppua) niin mulle kirjoitetaan takasin se uusi sopimus.

No juu se kirjoitettiinkin tällä viikolla ja ens kuussa alkaa ns. täydet tunnit.
Mut siinä sitten se uus pomo mulle valisti että sen ei kyllä tartteis sitä mun sopimusta uusia, siinä edellisessä kun luki että omasta pyynnöstä olin siis tarvittaessa kutsuttava.

No mutta mulle kuitenkin oli tää asia luvattu ja hän nyt sit sen usii sen sopimuksen.

Mua vaan ärsyttää ihan sikana tää juttu!
Mun mielestä tuossa ei ole mitään epäselvää kun oli kuitenkin tehty edellisen pomon kanssa sopimus että se muutetaan sitten taas kun sen aika on.
Enhän mä olis sitä tarvittaessa kutsuttavan sopparia allekirjoittanu jos ei olis sitä sopimusta siitä ton vakkarin uusimisesta.

No joo kaikki siis nyt hyvin mut silti
:headwall: :headwall: :headwall: :kieh: :kieh:

Yhteistyössä