TSSG ja menkat!

Voi masennus tätä meidän epäonnen taivalta!

kun vihdoin sain ajan TSSG, menkkani olivat yli viikon myöhässä ja alkoivat tietysti niin että TSSG aika on peruttava, koska sitä ei menkkojen aikana voi tehdä.

Myöhästyin kaksi minuuttia polin "viiden minuutin" soittoajasta, huomis aamuksi sata viisikymmentä kelloa soittamaan ja muistuttamaan että ehdin soittaa oikeaan aikaan.

Kysymys teille sisaret!

Syön clomeja ja teroja, mutta en ole saanut aikaa seurantaan.. (vapaiden aikojen ja kiertoni yhdistely ei pelitä) menkat tuli kuin tulikin viikon myöhässä, KAMALAN kivun saattelemana, olin pyörtymisen rajamailla yöllä.
Syön sitten varmaan vaan samaan malliin ja katsotaan mitä tuleman pitää...en vain ollenkaan tiedä toimiiko ko lääkitys... :/

Hei Lehdykka,

Valitettavasti en voi antaa sulle laaketieteellista opastusta, mutta halusin kirjoittaa kun tuntuu etta sut on jatetty ihan oman onnesi nojaan. On tosi kurjaa jos et saa aikaa silloin kun tutkimukset pitaisi tehda ja et varsinkaan saa edes puhelimella apua. Toivotaan etta huomenna sulla on parempi tuuri.

Tsemppia kovasti!

Jokos soitit polille? Saitko neuvoja vai soititko vaan peruakses sen ajan??
Jokatapuksessa musta sun tarvis ehdottomasti päästä ultraan. Ei clomeja voi eikä kannata syödä ilman seurantaa. Mä ehkä söisin nyt alkaneessa kierrossa edelleen clomeja mut sit vaatisin saada ultran!!! Ja menisin sit vaik yksityiselle jos ei muuten.
Aika kumma kyllä jos menkat tuli viikon myöhässä ja tollasen kivun kanssa. Testasitkos muuten missään välissä??

Peruin ajan ja sain uuden reilun kk päähän ja seuranta ajan kp10.lle :)
Tutkimukset venyy, mutta etenee kuitenkin.

Testin ehdin tekemään, negahan se oli. Mutta kivut kun menkat alkoivat olivat kyllä kamalat, varsinkin kun en koskaan ole kärsinyt mennkakivuista. Nyt ovat jatkuneet normaalisti, särkyjä on, mutta ei mitään eriskummallista.

Yksityisellä olen pariin otteeseen poikennut, mutta mulla on sieltä huonoja kokemuksia niin ei herätä luottamusta vaihtaa sinne. Ja yleisellä saan mielestäni kyllä ihan hyvää hoitoa, ainoa miinus on että siellä on monta muutakin apua tarvitsevaa ja jonot ovat pitkät..
Toistaiseksi kestän sen :)

Yhteistyössä