Tsiisus! Ootteko koskaan kokeillu tota kakkose jumppaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
Voi elämä mikä rääkki tälläselle, joka ei oo jumpissa käyny sitten yläasteen jälkeen! :o

Hiki hatussa, mutta eiköhän se ollu tehokaskin! :D Kuka tulee ensi sunnuntaina mukaan?

Tammikuun ensimmäinen jakso perjantaina 02.01. on tunnin mittainen ja siihen on koottu liikkeitä ja liikesarjoja tulevista jaksoista.Tammikuussa keskitytään lihaskunnon, tasapainon ja koordinaation kehittämiseen.

Helmikuussa vahvistetaan keskivartalon lihaksia ja annetaan vinkkejä maratoonareille ja hiihtoa harrastaville 'Maratoonarin lihaskunto' ja Maratoonarin lihashuolto' -jaksoissa.

Huhtikuun alussa onluvassa paljon toivotut jaksot,Raskausajan jumppa esitetään 03.04. ja Perhejumppa 10.04., tässä mukaan jumppaamaan otetaan myös perheen pienimmät. Kevään uudet jaksot päättää 'Muokkausvenyttely' huhtikuun lopussa.

Toukokuussa esitetään uusintoja, jotka valitaan katsojien toiveiden mukaisesti. Lähetä siis meille palautetta ja kerro mitkä 4 osaa haluaisit nähdä uudelleen!

Lähde rohkeasti mukaan jumppaamaan itsellesi virkeä mieli ja hyvä olo, kotona!

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mä otan niitä nauhalle ja jumppaan kun ehdin:) Ja on tehokkaita. Juontajat vaan on kuihtunu vuosien saatossa lähes olemattomiin..

Mulla tässä olisi se huono puoli, että se "jumppatunti" siirtyisi aina huomiselle.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Rääkki :o Meillä 3-vuotias ja 6½-vuotias jumppasi tuon kakkosen jumpan telkun ääressä äsken. :D

Joo, mä ehkä oon vähän huonossa kunnossa. :D Ja kyllä mun kohta 2v. jumppas myös mun kanssa. :D

Rääkki :o Meillä 3-vuotias ja 6½-vuotias jumppasi tuon kakkosen jumpan telkun ääressä äsken. :D

No ei varmaan ihan ohjeiden mukaan heillä mennyt.. Uskoisin kaikkien vartalon suoranapitämisten ja muiden jäävän tuon ikäisten jumpassa vähän vähemmälle.

Alkuperäinen kirjoittaja lop:

No ei varmaan ihan ohjeiden mukaan heillä mennyt.. Uskoisin kaikkien vartalon suoranapitämisten ja muiden jäävän tuon ikäisten jumpassa vähän vähemmälle.

totta, vaan hyvin meni jumppa ikätason mukaisin taidoin :D Ja äiskä vaan löhöili sohvalla :ashamed: :D

joskus kokeilin, mutta tuli jumpam jälkeen semmonen olo, että tässäks tää nyt oli ja vielä pitäis lähteä lenkille... ei kovin hyvä jumppa jos ei edes syke kunnolla nouse. :/