Tsempatkaa nyt väsynyttä äitiä!

• Viestiketjun aloittaja Väsynyt äiti
  • Ensimmäinen viesti
Väsynyt äiti
Väsyttää niin kamalasti. Korvatulehdus korvassa ja muutenkin NIIN vetämätön olo.
Ei jaksais leikkiä tuon vauvelin kanssa. Aamulla temppuili puuron kanssa ja sai todella käyttää itsehillintää urakalla että hermot pysyi kasassa eikä räjähtäisi sille. Viatonhan se on, mutta kun kaikki vaan ärsyttää.
Tässä tilanteessa viisaammat neuvoo antamaan lapsen jollekin muulle hoitoon vähäksi aikaa, mutta kun tuo mieskin tulee vasta viideltä kotiin ja sinne saakka olis pärjättävä.

poitsuli
en mä muuta keksi ku et meet nukkuu ku vauveliki menee!!mä oon taas heränny yöllä ensi kolme aikaa ku kuopus heräs ja valvoki sit tunni ja sit ku vihdoin sain une pääst kii soi ovikello ja klo oli 5.20....eikä siel ollu ketää ku kirmasin avaa ja kattelin ikkunoistaki,mut ei!ja tää ei ollu ensimmäinen outo juttu ku tapahtuu vajaas vkos...prkl

väsynyt äiti2
Meillä on mies työmatkalla, tulee ylihuomenna...aamulla taistelua esimurkun kanssa heräämisestä, vaatteista, aamupalasta ym.ym., tulee kohta koulusta ja taistelu jatkuu. Kakkosella hyvä päivä. Kolmosella pahin uhmaikä menossa, uhmis tulee ihan mistä vaan...pukemisesta, syömisestä, ulos lähtemisestä, sisälle lähtemisestä....listaa vois jatkaa loputtomiin.
Vauva herättää yöllä 1-2 tunnin välein ja nukkuu ihan varmasti päivälläkin eri aikaan kun uhmis.
Juu, väsyttää kyllä!!

väsynyttä äitiä varmaan auttaa kun kerrotte kuinka paljon väsyneempiä te olette |O

Jos vauva menee nukkumaan niin ota itsekin tirsat, 10-15min auttaa kummasti.
Laita lapsi lattialle leikkikehään, keitä kuppi kahvia ja istahda viereen :) huomenna jo parempi!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kuupas:
väsynyttä äitiä varmaan auttaa kun kerrotte kuinka paljon väsyneempiä te olette |O

Jos vauva menee nukkumaan niin ota itsekin tirsat, 10-15min auttaa kummasti.
Laita lapsi lattialle leikkikehään, keitä kuppi kahvia ja istahda viereen :) huomenna jo parempi!
täh? Miksi toiset ei saisi kertoa omasta väsymyksestä?

Ja voihan se auttaa tajuamaan, että oma tilanne on helppo, kun on vaan yhden tenavan kiukut kuunneltavana.

tää on just tätä mistä eilenki täällä juteltiin.. naapurikateus näkyy suomalaisissa jopa siinä määrin että pitää olla asiatkin aina huonommin kuin muilla.. Toinen kertoo miten huonosti menee niin siihen vastataan kertomalla kuinka paljon huonommin itsellä on asiat..
Sillon kun on väsynyt, niin ei paljoa lohduta muiden tilanteet.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kuupas:
tää on just tätä mistä eilenki täällä juteltiin.. naapurikateus näkyy suomalaisissa jopa siinä määrin että pitää olla asiatkin aina huonommin kuin muilla.. Toinen kertoo miten huonosti menee niin siihen vastataan kertomalla kuinka paljon huonommin itsellä on asiat..
Sillon kun on väsynyt, niin ei paljoa lohduta muiden tilanteet.
Tuosta olen kyllä eri mieltä. Jos itsellä on joku suru tai huoli tai vaikka väsymys, niin kyllä se lohduttaa vähän kuulla, että ei ole ainoa.

Naapurikateudesta olen kyllä samaa mieltä. Mitä hittoa sitä pitää verrata itseään juuri naapuriin? Miksi ei voi vain jättää rauhaan tai verrata itseään vaikka tarja haloseen?

kuupaksen kanssa samoilla linjoilla, keitä kahvit ja anna vauvalle jotain tutkittavaa mitä ei yleensä näe, jotain millä mielenkiinto pysyy yllä sen aikaa kun itse loikoilet vieressä sohvalla.
Soita vaikka jollekin kaverille niin saat juttuseuraa ja toivottavasti piristystä!
Paranemisia!!! :hug:

Yhteistyössä