Tsempatkaa mua lähtemään ulos vielä näin pimeellä - juoksukoulu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tupla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tupla"

Vieras
Mua alkoi ahistamaan toi pimeys, mut toisaalta tahtoisin mennä tekemään tuon Porin kaupungin juoksukoulun eka päivän... Tsempatkaa mua!!! Asun taajaman ulkopuolella ja meillä ei oo katuvaloja. Se ei oo mua kyllä pahemmin estänyt lenkkeilemästä, heijastinliivi päälle ja otsalamppu nuppiin... mut laiskuusko tässä nyt iski. Tulin joku aika sitten töistä ja oli pakko vähän syödä.... Apuva!! :)

Sinne vaan nauttimaan syysillasta. Mies just tuli lenkiltä. Itse olen flunssassa ja joudun tänään jättämään väliin. Siellä mieli rentoutuu ja kroppakin tykkää :)

Oijoi, nyt iski hinku lähteä myöhäisillan lenkille raikkaaseen yöilmaan. :) Jos tien reunat ja mahdollisen vastaantulijan erottaa niin se riittää mulle.

Kannattaa lähteä! Itse tein Porin juoksukoulun keväällä ja tänään aloitin puolimaratontreenin. Se eka treeni on kaiken lisäksi nopeasti ohi, pääset nopeasti sisään ja lämpimään. ;)

Juu, ei ole pitkä. Kannattaisi perehtyä ennen kuin huutelee. Maasta se pienikin ponnistaa. Pennissä on miljoonan alku. Jne jne.

Huh, kuinka rapakuntoinen täytyy olla, että 10 min kävelyä ja 4 min juoksua käy treenistä? Ja vielä tarvitsee tsempitystä tähän?

No todella oli ap:n aika aloittaa kuntoilu! Nyt vaan kunto nousuun, ettei hiki nouse pintaan maatessakin.

Yhteistyössä