Trumpin oikeaan korvalehteen osunut luoti EI voinut tulla vasemmalta epäillyn suunnalta! Vaan viranomaisten snipereiden suunnalta. Mikä juttu tää on😳

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Katsokaa itse kaaviosta asianosaisten sijainnit.

Luoti tuli edestäpäin, mutta kuinka kukaan Trumpin takana olleista ei saanut osumaa, vaan yksi varsin kaukana, kaikkia uhreja ei ole merkattu? Mystistä!
 
On se mahdollista jos Trump käänsi päänsä just ampujaa päin. Sitä en tiedä, kimpoaisiko luoti melkein takaisinpäin, se kuollut katsoja oli melkein luodin tulomatkan suunnalla.

Onkohan kampanjasta videota?
 
vierailija
Palstan aina valveilla olevat besserwisserit joutuvat vielä monta kertaa
nurkkiin häpeämään. Olen katsonut monta John F. Kennedy dokumenttia samoin Marilyn Monroen elämän viimeisten hetkien vatvontoja.
Donaldin pitää ymmärtää, että uusi kausi tuo tullessaan vielä vaarallisempia tilanteita. Eikö ukonrahjus viihdy kultaisessa häkissään (salongissaan) kamujensa ympäröimänä? Jollei luoti raavi raasua, se voi olla risu tai männynkäpy seuraavalla kerralla. Myös liian innokas siivousfirma saattaa yrittää kovan kilpailun takia käyttää lattiavahaa, jossa ei ole pitoa. Taloyhtiöni vaihtoi siivousfirmaa, ja käytävän lattia narskuu. Siitä olen päätellyt, että ehkä olen portaissa turhan varovainen.
Mutta varovaisuus on aina paikallaan. Kun Donald vetää joskus lipat, se on siinä ja huomisen lehtiotsikoissa.
 
vierailija
Palstan aina valveilla olevat besserwisserit joutuvat vielä monta kertaa
nurkkiin häpeämään. Olen katsonut monta John F. Kennedy dokumenttia samoin Marilyn Monroen elämän viimeisten hetkien vatvontoja.
Donaldin pitää ymmärtää, että uusi kausi tuo tullessaan vielä vaarallisempia tilanteita. Eikö ukonrahjus viihdy kultaisessa häkissään (salongissaan) kamujensa ympäröimänä? Jollei luoti raavi raasua, se voi olla risu tai männynkäpy seuraavalla kerralla. Myös liian innokas siivousfirma saattaa yrittää kovan kilpailun takia käyttää lattiavahaa, jossa ei ole pitoa. Taloyhtiöni vaihtoi siivousfirmaa, ja käytävän lattia narskuu. Siitä olen päätellyt, että ehkä olen portaissa turhan varovainen.
Mutta varovaisuus on aina paikallaan. Kun Donald vetää joskus lipat, se on siinä ja huomisen lehtiotsikoissa.
No nyt olet kännissä taas kun on niin sekoa settiä salamurhayrityksestä risuihin ja lattian narskumiseen 🙄 😆😆😆


Palstaraati suosittelee 6 kk vuodelepoa sinulle ilman nettiä. Raittiinatottakai
 
vierailija
Sick, sick sick Bideniä lainaten. Ehkä joku räppäri tekee sanasta läpimurtobiisinsä.
Don is sick, sick, sick, sick. Teddy Bear helps sick Don to feel good. Warm milk helps poor sick Don. Välisoittorämpytys ja kertis perään.
 
Nythän huhutaan että Trumpin omat sniperit olisivat olleet näytösluonteisesti asialla.

Vaikka en mä usko. Antaa oma päänsä vaaraan silti, mitä jos horjahtaa tms.

Eikä Trumpilla ole nyt paineita vaalien voittamisesta kun Biden on sössinyt esiintymisiään. Demuilla sen sijaan ois paineet...
 
vierailija
Katsokaa itse kaaviosta asianosaisten sijainnit.

Luoti tuli edestäpäin, mutta kuinka kukaan Trumpin takana olleista ei saanut osumaa, vaan yksi varsin kaukana, kaikkia uhreja ei ole merkattu? Mystistä!
False Flag. Trumpilla pieni räjähde korvan takana ja koko juttu suunniteltu. Muutama sivullinen uhrattiin ja Trump uhrasi palan korvalehdestään. Saatiin hyviä tarkoin ennakkoon harkittuja kuvia ja Trumpin kannatus nousuun.
 
  • Haha
Reactions: Echo
vierailija
No nyt olet kännissä taas kun on niin sekoa settiä salamurhayrityksestä risuihin ja lattian narskumiseen


Palstaraati suosittelee 6 kk vuodelepoa sinulle ilman nettiä. Raittiinatottakai
Mitä sisältöä elämässäsi on, jos saat häädettyä kaikki fiksut kirjoittajat palstalta?
Kuvitteletko tosissasi, että Otavamedia tahkoaa mainostulonsa sinun sekavilla, kateutta ja katkeruutta pirsuavilla välikommenteilla?
 
vierailija
Nythän huhutaan että Trumpin omat sniperit olisivat olleet näytösluonteisesti asialla.

Vaikka en mä usko. Antaa oma päänsä vaaraan silti, mitä jos horjahtaa tms.

Eikä Trumpilla ole nyt paineita vaalien voittamisesta kun Biden on sössinyt esiintymisiään. Demuilla sen sijaan ois paineet...
Missä muualla huhutaan? Minä vaan katsoin kuvaa ja päättelin että surmattu sniper ei vaan voinut osua Trumpin oikeaan korvaan.

Käyttikö joku omista yllättävää mahdollisuutta lasauttaa.

ap
 
vierailija
Olisi pitänyt kääntyä jtn 100˚, eli katsoa takavasemmalle, jota ei todellakaan tehnyt!
Niin onhan tämä kieltämättä merkillistä, useistakin syistä. Miten sitä kattoa ei tarkistettu ja luulisi, että nimenomaan esimerkiksi siellä olisi omat turvamiehet. Ja miksi he eivät reagoineet nopeammin, kun ihmiset yleisössä huomasivat ampujan ja varoittivat? Joku tässä mättää.
 

Yhteistyössä