Trump vajosi törkeällä päätöksellä alhaisimpaan ihmiskastiin saadakseen ääniä vaa’ankieliosavaltioissa! :(

  • Viestiketjun aloittaja Trump=alhainen
  • Ensimmäinen viesti
Ja sitten paluu todellisuuteen:


 
vierailija
Ei. Amerikassa sudet on aivan erilaisia kuin missään muualla. Siellä ne eivät mene lainkaan asutuksen lähelle.
Dodii

Se on valtava maa, ja ristiriitoja ei synny niin helposti, kaikki mahtuvat ja siellä on aivan valtavia erämaita. Meillä on pian vaan järviä, soita ja avohakkuita :(

Siis terve susi ei tule pihapiireihin, niille on riittävästi riistaa metsissä ja pelloilla. Ne jotka tulevat ovat

-mielisairaiden metsästävien tenunenien tahallaan vakavasti vammauttamia, niistä löytyy pienriistalle tarkoitettuja hauleja

-pentuja, joiden alfavanhemmat on TAHALLAAN ammuttu, jotta nuo tulevat ihmisen lähelle ja ammuttaviksi. Kas kun pennut ei pärjää enää yksin

-ennen panta oli sudelle henkivakuutus, nykyisin kuolemantuomio em. syystä (susiasiantuntijan suusta)

Ihminen EI KUULU suden ravintoeläimiin! Ei ole syytä pelätä

Täällä on ahdasta, koska Oulun yläpuolella on poronhoitoalue ja siellä lahdataan kaikki sudet. Tosin muuallakin salakaatoina muun metsästyksen yhteydessä lähes aina kun pystytään. Metsästäjät on ITSE tämän kertoneet moneen otteeseen!

ap
 
hunajata hunajata
Suurkaupunkien pitkiksi venyvät ennakkoäänestysjonot kertovat siitä, että miljoonat ovat odottaneet vuosia päästäkseen äänestämään epäsuositun Trumpin viralta.

:love:
 
Dodii

Se on valtava maa, ja ristiriitoja ei synny niin helposti, kaikki mahtuvat ja siellä on aivan valtavia erämaita. Meillä on pian vaan järviä, soita ja avohakkuita

Siis terve susi ei tule pihapiireihin, niille on riittävästi riistaa metsissä ja pelloilla. Ne jotka tulevat ovat

-mielisairaiden metsästävien tenunenien tahallaan vakavasti vammauttamia, niistä löytyy pienriistalle tarkoitettuja hauleja

-pentuja, joiden alfavanhemmat on TAHALLAAN ammuttu, jotta nuo tulevat ihmisen lähelle ja ammuttaviksi. Kas kun pennut ei pärjää enää yksin

-ennen panta oli sudelle henkivakuutus, nykyisin kuolemantuomio em. syystä (susiasiantuntijan suusta)

Ihminen EI KUULU suden ravintoeläimiin! Ei ole syytä pelätä

Täällä on ahdasta, koska Oulun yläpuolella on poronhoitoalue ja siellä lahdataan kaikki sudet. Tosin muuallakin salakaatoina muun metsästyksen yhteydessä lähes aina kun pystytään. Metsästäjät on ITSE tämän kertoneet moneen otteeseen!

ap
Mulla on monta enoa ja serkkua jotka metsästävät, eikä yksikään heistä ole tenunenä....millasessa porukassa sä oikein liikut?:eek:
Onhan näitä tapauksia ollut, että susilauma on raadellut laitumilla lampaat, siis raadellut, ei syönyt.

Eikä kukaan kai ole väittänyt ihmisen olevan susien ravintoa, siitä vaan on kyse että jokaisella pitäisi olla oikeus suojella omia kotieläimiä.

En kannata susien metsästystä sinällään, Suomessa susia ei ole liikaa, mutta kotipihoille tulevat yksilöt pitää ampua tai ainakin nukuttaa ja viedä kauas pois pihapiiristä.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Mulla on monta enoa ja serkkua jotka metsästävät, eikä yksikään heistä ole tenunenä....millasessa porukassa sä oikein liikut?
Onhan näitä tapauksia ollut, että susilauma on raadellut laitumilla lampaat, siis raadellut, ei syönyt.

Eikä kukaan kai ole väittänyt ihmisen olevan susien ravintoa, siitä vaan on kyse että jokaisella pitäisi olla oikeus suojella omia kotieläimiä.

En kannata susien metsästystä sinällään, Suomessa susia ei ole liikaa, mutta kotipihoille tulevat yksilöt pitää ampua tai ainakin nukuttaa ja viedä kauas pois pihapiiristä.
Haha, herää ruususen unesta, ne on kovia dokaamaan metsällä :(
Tänä vuonna jo 2 ihmistä ammuttu, se pyöräilijä, ja toinen kaverinsa mökissä. Maitoako ne joi iltasella? Miksi ne ampuu lähes joka vuosi 100 kg miehen teerenä tai pupuna????

Siis PIHASUDET on niiden metsästäjien SYYTÄ, juuri yllä se selitettiin!!!!

Ja kun ihminen menee asuttamaan susien maita, pitää suojata aidoilla lampaat, it´s so simple. Tai hommata niin isoja koiria, jotka hoitelee suojelun, niitäkin on

 
vierailija
Ja sitten paluu todellisuuteen:


Katso kyselyn päivämäärä.
 
vierailija
käy muutkin eläimet selityksinä kun halutaan päästä jostai tyypistä eroon

 
vierailija
Haha, herää ruususen unesta, ne on kovia dokaamaan metsällä
Tänä vuonna jo 2 ihmistä ammuttu, se pyöräilijä, ja toinen kaverinsa mökissä. Maitoako ne joi iltasella? Miksi ne ampuu lähes joka vuosi 100 kg miehen teerenä tai pupuna????

Siis PIHASUDET on niiden metsästäjien SYYTÄ, juuri yllä se selitettiin!!!!

Ja kun ihminen menee asuttamaan susien maita, pitää suojata aidoilla lampaat, it´s so simple. Tai hommata niin isoja koiria, jotka hoitelee suojelun, niitäkin on

Suomalaisia on kuollut tänä vuonna kymmeniä tuhansia ja lisää kuolee.
 
trumetti häviää hahh
"
5 päivää USA:n vaaleihin: Republikaaneille kova takaisku korkeimmassa oikeudessa, kampanja tiivistyy Floridassa

trumpetin idiotismiä. Demokraatit äänestää postissa paljon, siksi tämä raukkamainen yritys taas

Trump on väittänyt, että postiäänestys johtaisi laajoihin väärinkäytöksiin. Yhdysvalloissa postiäänestyksellä on pitkät perinteet, eikä Trumpin väitteelle löydy todisteita.
 
vierailija
Eivät muuten dokaa, kuin vasta hirvipeijaisissa.
Yhtään ihmistä eivät ole ampuneet.

Eli hyväksyt sen, että koirat raatelis sitten sudet kuoliaaksi?
Mitä jos valehtelisit vähempi?


Sinä et tiedä eläimistä mitään, villi susi ei käy lampaiden kimppuun, jos siellä on niitä vahvempia laumanvartijoita
 
On ollut puhetta yleisellä tasolla dokaavista ja kavereitaan "vahingossa" ampuvista tenareista

täällä kukaan sun sukulaisias kaipaa
Mä puhuin mun sukulaisista, sä väitit kaikkien metsästäjien olevan tenujeppejä ja sanoin ettei se pidä paikkaansa.
Mikä tuossa on niin vaikea ymmärtää?

Sitä paitsi kaipaahan, mä kaipaan ja sä voisit siirtyä ärsyttämään jotain toista henkilöä välillä.
 
vierailija
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Mä puhuin mun sukulaisista, sä väitit kaikkien metsästäjien olevan tenujeppejä ja sanoin ettei se pidä paikkaansa.
Mikä tuossa on niin vaikea ymmärtää?

Sitä paitsi kaipaahan, mä kaipaan ja sä voisit siirtyä ärsyttämään jotain toista henkilöä välillä.
Melkeen kaikki metsästäjät vetää brenkkua, et vaan tiedä että niin se sunkin viattomien eläinten hupitappaja ja salakaatajasukulaiset
 
  • Haha
Reactions: Elena777
vierailija
Jep. Kaikki pihapiiriin tulevat sudet pitäisi saada ampua vapaasti.
Kaikki pihapiiriin tulevat sudet ammutaan. Ongelma onkin se, että niitä susia ammutaan kun ne eivät tule pihapiiriin ja usein vielä niin, että lussautetaan jollain alitehoisella kiväärillä liian kaukaa kun saadaan lintumetsällä näköhavainto sudesta. Näin syntyy loukkaantunut susi, jonka on pakko etsiä ravintoa ihmisten läheltä. Lähes poikkeuksetta pihoille tulleista susista löytyy vanhoja ampumahaavoja.
 
vierailija
Ellu!
Ne nauttii kun ne riistää hengen pieniltä eläinlapsosilta, äidiltä ja isiltä

kehtaavat laukaista ruokinnalle toisen ruokaillessa, rau kk a maista luuseriutta

äs aa ii ras ta
 

Yhteistyössä