Trump vajosi törkeällä päätöksellä alhaisimpaan ihmiskastiin saadakseen ääniä vaa’ankieliosavaltioissa! :(

  • Viestiketjun aloittaja Trump=alhainen
  • Ensimmäinen viesti
Trump=alhainen
Trump vajosi törkeällä päätöksellä alhaisimpaan ihmiskastiin saadakseen ääniä vaa’ankieliosavaltioissa! :(

Päästää asehullut ja tappamisesta kiimaiset punaniskat hupitappamaan uHamaslaisia ja uljaita luontoon kuuluvia suurpetoja..

Ja vain saadakseen ääniä, hän on valmis murhauttamaan suuren määrän näitä viattomia eläimiä :cry:

 
vierailija
Mä vähän luulen, että päätös vie kannatusta enemmän kuin tuo. Ja Trump kyllä tietää asian. Tiivistettynä voi sanoa, että kukaan Bidenin kannattaja ei käännä kelkkaa sen takia, että harmaasusi ei ole uhanalaisten listalla, mutta republikaanien joukossa voi hyvinkin olla niitä, joille luontoarvot ovat selvästi metsästystä tärkeämpiä.
 
Trump vajosi törkeällä päätöksellä alhaisimpaan ihmiskastiin saadakseen ääniä vaa’ankieliosavaltioissa!

Päästää asehullut ja tappamisesta kiimaiset punaniskat hupitappamaan uHamaslaisia ja uljaita luontoon kuuluvia suurpetoja..

Ja vain saadakseen ääniä, hän on valmis murhauttamaan suuren määrän näitä viattomia eläimiä

Samansuuntainen päätös olisi hyvä tehdä suomessakin. Susien ei kuulu tulla ihmisten elinpiiriin.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Kuinka paljon tappiota/haittaa nämä sudet aiheuttavat alueiden ihmisille ja tilallisille?
Me kaupunkilaisina tuskin osaamme täysin empatisoida niitä ihmisiä jotka kärsivät susista.

Mutta, jokaista lajia on pyrittävä suojelemaan! Emme saa antaa yhdenkään lajin kuolla sukupuuttoon!
Kanadassa harmaasusia on 50k ja Venäjällä 30k, en näe että laji on kuolemassa sukupuuttoon. Eikä tuossa lasketussa 6000 suden määrässä ollut Alaskaa, eikös sielläkin ole susia...
 
Kuinka paljon tappiota/haittaa nämä sudet aiheuttavat alueiden ihmisille ja tilallisille?
Me kaupunkilaisina tuskin osaamme täysin empatisoida niitä ihmisiä jotka kärsivät susista.

Mutta, jokaista lajia on pyrittävä suojelemaan! Emme saa antaa yhdenkään lajin kuolla sukupuuttoon!
Kanadassa harmaasusia on 50k ja Venäjällä 30k, en näe että laji on kuolemassa sukupuuttoon. Eikä tuossa lasketussa 6000 suden määrässä ollut Alaskaa, eikös sielläkin ole susia...
Alaskassa taitaa olla paljon Susia. Tä on hieno:


Minusta sudet on aivan upeita ja varsin älykkäitä eläimiä, enkä myöskään kannata niiden umpimähkäistä hengiltäräiskimistä veren maku suussa. Kantaa on kuitenkin hyvä rajoittaa ja pitää huoli, että susi pelkää ihmistä.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Mä vähän luulen, että päätös vie kannatusta enemmän kuin tuo. Ja Trump kyllä tietää asian. Tiivistettynä voi sanoa, että kukaan Bidenin kannattaja ei käännä kelkkaa sen takia, että harmaasusi ei ole uhanalaisten listalla, mutta republikaanien joukossa voi hyvinkin olla niitä, joille luontoarvot ovat selvästi metsästystä tärkeämpiä.
Reput on paljon tyhmempiä kuin liberaalit, lisäksi täysin asehulluja Keskimäärin

Olen eri mieltä
 
Ovat siinäkin mielessä erikoisia, että ovat perustaneet paikallisen ompelukerhon, jossa omin pikku tassuin kutovat tilallisten syötyjen lampaiden villoista mattoja, joita myyvät lauantaisin torilla.
Ja kulkevat ympäri USAa Trump lippikset päässä ja ulisevat toisilleen ''Make america great again uuuu......yyyy....uliuli...öyhöyh''....kaikki muut sudet vaan ei ne harmaat, ne kannattaa demokraatteja.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
  • Haha
Reactions: Elena777

Yhteistyössä