"Trump on parasta, mitä Yhdysvalloille ja länsimaailmalle on tapahtunut pitkään aikaan."

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tein tämän puolestasi, kun vaikutat vähän herkältä tällä hetkellä:

"In Oakland, California on May 29, two Federal Protective Service officers were shot while patrolling the Ronald V. Dellums Federal Building as protests occurred several blocks away. Officer David Patrick Underwood died from the gunfire.[191][192] Steven Carrillo, an active-duty U.S. Air Force sergeant, was charged with Underwood's murder, as well shooting two Santa Cruz County deputies on June 6, killing Sgt. Damon Gutzwiller. Carillo and his accomplice, Robert A. Justus Jr., both have ties to the far-right boogaloo movement. The FBI stated, "Carrillo elected to travel to Oakland to conduct this murder and take advantage of a time when this nation was mourning the death of George Floyd. There is no evidence that these men had any intention to join the demonstration in Oakland. They came to Oakland to kill cops."[193] "

Eli yksi kuolema blm-mellakoissa oli äärioikeiston aiheuttamia. Muut 18 olivat blm-mellakoitsijoiden aiheuttamia, jotka luokittelisin äärivasemmistolaiseksi.
oli eri vieras, mut kiva et säkin löysit sen tiedon vihdoin. Ei se sit kovin vaikeaa ollutkaan? Eihän?
 
Halla-ahon mukaan hän kommentoi Trumpia vuoden 2019 viestissä senhetkisessä valossa.

On ihan selvää, etten ole voinut vuonna 2019 ottaa kantaa vuoden 2021 tapahtumiin, kun itselläni ei ole sellaista kristallipalloa, tai muutenkaan kykyä nähdä tulevaisuuteen, Halla-aho sanoo.

Halla-ahon mukaan vuoden 2019 Twitter-kommentti myös koski lähinnä ”Trumpin presidenttiyttä”.

– Mielestäni oli erittäin tervetullutta, että hän voitti vaalit vuonna 2016. Hän oli terve herätys. Monet hänen poliittisista linjauksistaan liittyen maailmankauppaan ja siirtolaisuuteen esimerkiksi olivat mielestäni tismallisen oikeita.


Oikeassahan Halla-aho on. Trumpin politiikka oli kertakaikkisen oikeaa. Trumpin kaudella maailmassa on vallinnut suhteellisesti rauha tai on edetty kohti rauhaa. Yhdysvallat ei ole kalistellut sapelia kuin Iranille ja Kiinalle, jotka kiistatta sen ansaitsevat. EU hyssyttelee mielellään terroristeja ja rikollisia, mutta sitten skitsoaa sellaisille valtioille kuin nyt vaikka Yhdysvallat, jos se poraa öljyä omilla maillaan. Kumpikohan se nyt loppujen lopuksi on pahempi asia: porata öljyä vai sulkea kokonainen kansa keskitysleiriin?


Perussuomalaisten puheenjohtaja Jussi Halla-aho korostaa MTV Uutisille, että Perussuomalaiset ovat kehuneet Trumpin politiikan sisältöä.

– Monet poliittiset linjaukset, joita Trump on pyrkinyt presidenttinä edistämään, esimerkiksi maailmankauppaan, globalisaatioon, Kiinan taloudelliseen dominanssiin ja siirtolaisuuteen liittyen, ovat kyllä sellaisia, joista Perussuomalaiset ovat hyvin samoilla linjoilla niissä.

– Mutta tämä koskee Trumpin poliittista substanssia. Ei sitä, minkälainen henkilö hän on eivätkä nämä myönteiset arviot koske nyt nähtyjä tapauksia, Halla-aho sanoo.

Halla-aho kuvailee Trumpin tyyliä epäsovinnaiseksi.

– Itse olen välttänyt viimeisen neljän vuoden aikana ottamasta Trumpiin kantaa henkilönä. Mielestäni häntä koskevat arviot keskittyvät liikaa hänen henkilöönsä ja hänen tyyliinsä, joka on hyvin epäsovinnainen ja josta voidaan varmasti olla montaa mieltä.

Myös Halla-aho tuomitsee Washingtonin mellakat.


Halla-aho fiksuna miehenä kykenee pitämään politiikan erillään henkilöstä. Poliittisilla vastustajilla ei yleensä tätä kykyä ole, mikä on nähty kyllä kerta toisensa jälkeen niin Trumpia kuin Perussuomalaisia koskevissa hyökkäyksissä. Vaikka sanoma olisi mikä, jos se on väärän ihmisen sanoma, niin se on huono asia. Trump voisi ehdottaa vielä uuden luonnonsuojelualueen perustamista kautensa lopussa niin nähtäisiin kuinka vihreät alkaisivat vastustaa luonnonsuojelualueiden perustamista.
Just näin. Mä oon todella monessa Trumpin mielipiteessä samaa mieltä. Trump vaan on usein oikeessa.

Harmittaa vaan että Trump itse on riidanhaluinen kuumakalle, joka meinaa pilata hyvätkin asiat.
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Just näin. Mä oon todella monessa Trumpin mielipiteessä samaa mieltä. Trump vaan on usein oikeessa.
Harmittaa vaan että Trump itse on riidanhaluinen kuumakalle, joka meinaa pilata hyvätkin asiat.
Juuh, Trump on hyvällä asialla, mutta olisi voinut siirtyä syrjään tyylikkäämmin ja ryhtyä valmistautumaan vuoden 2024 presidentinvaaleihin.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Että korona ei ole haitallinen ja kandee juoda klooria ja että vaalit oli vilpilliset.. Köskenyt amerikkalaisia kansanedustajia meneen kotiinsa, kun on luullut niiden olevan muunmaalaisia ja siitä, et olis hyvä juttu sanoa, et seukkais tyttönsä kanssa.......
Miten nämä sinun Trumpin sanomiksi väittämäsi asiat ovat vaikuttaneet sinun henkilökohtaiseen elämääsi?
 
vierailija
Että korona ei ole haitallinen ja kandee juoda klooria ja että vaalit oli vilpilliset.. Köskenyt amerikkalaisia kansanedustajia meneen kotiinsa, kun on luullut niiden olevan muunmaalaisia ja siitä, et olis hyvä juttu sanoa, et seukkais tyttönsä kanssa.......
Ei ole kehottanut juomaan klooria. Valeuutinen. Ei ole luullut kansanedustajia muunmaalaisiksi, vaan on kehottanut heitä menemään sinne mistä ovat kotoisin, jos ei jenkkimeininki kelpaa. Kuka tahansa normaalijärjellä varustettu ymmärtää mistä on silloin ollut kyse. Ja kyse ei tosiaan ole ollut menemisestä takaisin Minnesotaan tai Michiganiin. Valeuutinen. Ei ole sanonut, että olisi hyvä juttu, jos seukkaisi tyttönsä kanssa. Valeuutinen.
 
itsehän sinä väitit väärää lukua, ullatus et koitat väittää muuta.
Blm-mellakoissa on kuollut 19 ihmistä. En minä sanonut, kuka heidät oli tappanut. Sinä väitit, että äärioikeisto olisi tappanut tästä luvusta useita ihmisiä, mutta todellisuus olikin yksi ihminen, joka oli kaiken lisäksi vartija, mikä ei varmaan poliisin rahoituksen lopettamista vaativia mellakoitsijoita haittaa.
 
vierailija

Yhteistyössä