Trump oli vauhdissa!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Buha haa. Maailman pahin valehtelija väittää totuuden kertojia valehtelijoiksi

Kaikkiaan 11 naista ennen Laaksosta on syyttänyt Trumpia seksuaalisesta ahdistelusta tai kähminnästä. Vyyhti alkoi purkautua lokakuun alussa, kun Trumpin kähmimispuheita sisältävät nauhat julkaistiin mediassa. Tämän jälkeen naiset alkoivat kertoa kokemuksistaan.

Trump on uhannut haastaa kaikki häntä syyttävät oikeuteen. Hän on kutsunut naisia valehtelijoiksi.
 
vierailija
Höpö höpö. Suurin osa valtaapitävistä miehistä on tuollaisia. Enemmän tai vähemmän. Se kuuluu asemaan. Ja aika moni nainen suorastaan innostuisi kun mahtimies tarraa hanuriin.

Sinällään en pilkkais tuota missiä jos tosiaan on totta, että ei itse ole soittanut lehdille.

Ja mä en ees tykänny Trumpista pressana, mutta tämmöset touhut nyt "kuuluu asiaan".
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Höpö höpö. Suurin osa valtaapitävistä miehistä on tuollaisia. Enemmän tai vähemmän. Se kuuluu asemaan. Ja aika moni nainen suorastaan innostuisi kun mahtimies tarraa hanuriin.

Sinällään en pilkkais tuota missiä jos tosiaan on totta, että ei itse ole soittanut lehdille.

Ja mä en ees tykänny Trumpista pressana, mutta tämmöset touhut nyt "kuuluu asiaan".
Olet miessika
 
Deleted member 149094
Höpö höpö. Suurin osa valtaapitävistä miehistä on tuollaisia. Enemmän tai vähemmän. Se kuuluu asemaan. Ja aika moni nainen suorastaan innostuisi kun mahtimies tarraa hanuriin.

Sinällään en pilkkais tuota missiä jos tosiaan on totta, että ei itse ole soittanut lehdille.

Ja mä en ees tykänny Trumpista pressana, mutta tämmöset touhut nyt "kuuluu asiaan".
Seksuaalinen ahdistelu "kuuluu asiaan"?
 
Buha haa. Maailman pahin valehtelija väittää totuuden kertojia valehtelijoiksi

Kaikkiaan 11 naista ennen Laaksosta on syyttänyt Trumpia seksuaalisesta ahdistelusta tai kähminnästä. Vyyhti alkoi purkautua lokakuun alussa, kun Trumpin kähmimispuheita sisältävät nauhat julkaistiin mediassa. Tämän jälkeen naiset alkoivat kertoa kokemuksistaan.

Trump on uhannut haastaa kaikki häntä syyttävät oikeuteen. Hän on kutsunut naisia valehtelijoiksi.
Jep, ja Biden kähmii lapsia ja nuoria televisiokameroiden edessä, eikä kukaan pöyristy siitä. Sensijaan keskitytään siihen, mitä tapahtui 15 vuotta sitten.

Näillä suurilla johtohahmoilla on niin paljon narsistisia piirteitä ja sairasta käytöstä, etten voi ymmärtää miten jengi ummistaa silmänsä toisen törttöilyltä ja riehuu toisen törttöilystä. Läpipaistava kaksinaismoralismi on vastenmielistä.
Ihan järkyttävää alistamistahan se on, että käydään käsiksi yhtään keneenkään ilman lupaa. Oli uhri sitten nuori nainen, mies tai lapsi. Tai tekee sen kuka tahansa, demokraatti tai republikaani.
 
Höpö höpö. Suurin osa valtaapitävistä miehistä on tuollaisia. Enemmän tai vähemmän. Se kuuluu asemaan. Ja aika moni nainen suorastaan innostuisi kun mahtimies tarraa hanuriin.

Sinällään en pilkkais tuota missiä jos tosiaan on totta, että ei itse ole soittanut lehdille.

Ja mä en ees tykänny Trumpista pressana, mutta tämmöset touhut nyt "kuuluu asiaan".
Se on nimenomaan tällaista, kun käsitys omasta vallasta ja ylemyydentunnosta ei anna arvoa muille ihmisille. Nätit naiset ovat vain esineitä, joita voi kouria tai hyväksikäyttää haluamallaan tavalla. Se on helppoa, kun tietää pääsevänsä pälkähästä suhteiden ja paksun lompakon ansiosta.
 
vierailija
Jep, ja Biden kähmii lapsia ja nuoria televisiokameroiden edessä, eikä kukaan pöyristy siitä. Sensijaan keskitytään siihen, mitä tapahtui 15 vuotta sitten.

Näillä suurilla johtohahmoilla on niin paljon narsistisia piirteitä ja sairasta käytöstä, etten voi ymmärtää miten jengi ummistaa silmänsä toisen törttöilyltä ja riehuu toisen törttöilystä. Läpipaistava kaksinaismoralismi on vastenmielistä.
Ihan järkyttävää alistamistahan se on, että käydään käsiksi yhtään keneenkään ilman lupaa. Oli uhri sitten nuori nainen, mies tai lapsi. Tai tekee sen kuka tahansa, demokraatti tai republikaani.
Tiedäthän että Putin on pedofiili?
 
vierailija
Ja Trump ja se Trumpin läheinen virkamies? Samoin kuin Clinton ja ketä muita..
Onks kaikki nyt yhtäkkiä pedofiileja?
Luulis tommoisen "vitsin" vanhenevan, kun sitä levittää.
Ei se ole vitsi eikä tosiasiat miksikään muutu vaikka aikaa kuluu

 
Deleted member 149094
Ei se ole vitsi eikä tosiasiat miksikään muutu vaikka aikaa kuluu

Niin, puhuin levityksestä sillä, että " kaikki" on nyt yhtäkkiä pedofiileja.
Tuosta Putinin tapauksesta on nyt yhtä hämyiset todisteet, kuin Trumpista ja Bidenistäkin. Vaikka en epäile välttämättä, etteikö murhan taustalla olisi ollut valtion ..virkamiehiä..

Tai sitten tässä on käytössä käänteinen salaliittoteoria, kun noi syytöksethän lähti alunperin populisteilta. Eli ne onkin niitä saatananpalvojapedofiilejä ja heitti sellaisen haisevan sillin vastustajien niskaan :unsure:
 

Yhteistyössä