Trump: ”Minua ei haittaisi, jos joku ampuisi kampanjatilaisuudessa paikalla olevia toimittajia”. Palstan Trump-fanit, onko OK sanoa noin?

vierailija
”Donald Trump vieraili tänään Pennsylvanian kriittisessä vaa'ankieliosavaltiossa.

Puheessaan kampanjatapahtumassa Lititzin pikkukaupungissa Trump viittasi häneen kohdistuneeseen salamurhayritykseen ja sanoi, ettei häntä haittaisi, jos joku ampuisi kampanjatilaisuudessa paikalla olevia toimittajia.

Trump kuvaili ympärillään olevaa suojalasia ja totesi, ettei sitä ollut hänen edessään. Hän osoitti edessään olevia toimittajia ja sanoi siinä olevan "valeuutiset".

- Saadakseen minut, jonkun pitäisi ampua valeuutisten läpi. Ja se ei haittaa minua niin paljoa. Se ei haittaa minua, Trump sanoi

Lisäksi Trump viittasi puheessaan toimittajiin "verenimijöinä".

Trumpiin kohdistui kaksi salamurhayritystä viime heinäkuussa ja syyskuussa. Näistä ensimmäinen, jossa Trumpin korvaan osui luoti, tapahtui kampanjatilaisuudessa juuri Pennsylvanian osavaltiossa.”

IS

vierailija
Eihän tuollainen ole millään mittarilla ok. Se on jopa läppänäkin hiton huono, sillä sillä saattaa olla dramaattiset seuraukset, kun jotkut Trump fanit tulkitsee sen "käskynä". Tuon huru-ukon pitäis ymmärtää myös se, että sanomisillakin on tietty vastuu. Jos joku nyt alkaa teurastaa toimittajia, on Trump itse vastuussa siitä. Toimittajat tekevät vain työtään ja heille kuuluu työrauha, vaikka ne jutut ei kaikkia miellyttäiskään.

vierailija
Eihän tuollainen ole millään mittarilla ok. Se on jopa läppänäkin hiton huono, sillä sillä saattaa olla dramaattiset seuraukset, kun jotkut Trump fanit tulkitsee sen "käskynä". Tuon huru-ukon pitäis ymmärtää myös se, että sanomisillakin on tietty vastuu. Jos joku nyt alkaa teurastaa toimittajia, on Trump itse vastuussa siitä. Toimittajat tekevät vain työtään ja heille kuuluu työrauha, vaikka ne jutut ei kaikkia miellyttäiskään.
Sä levität vihaa ja sen takia joku sattaa yrittää murhata Trumpin...

vierailija
Trump viittasi siihen, että jos salamurhaaja yrittäisi ampua häntä, ampuja joutuisi ampumaan toimittajien läpi.
Trump siis jossittelee sillä, että häntä itseään saatetaan yrittää ampua, jolloin sivullisia voi kuolla.

Yhteistyössä