Trump horjuttaa mielenterveyttä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei Trump suinkaan vihervasemmiston mielenterveyttä heikennä, vaan enemmänkin ylläpitää sitä. Kyseinen porukka on suorastaan riippuvaista siitä, että heillä on aina joku jonka sanomisista ja tekemisistä loukkaantua ja pöyristyä.
 
  • Tykkää
Reactions: .....
Kyllä toimittaja oikeassa on, ihan kaikki ei ole kotona jos Trumpin takia menettää yöunensa ja kirjoittaa siitä vielä nettijulkaisuun. Hoitoon hakeutuminen on siis paikallaan, ehkä jutut järkiintyvät kun lääkitys saadaan kohdalleen.

Voisinko minä saada saikkaria kun järkytyn siitä, että esim. tämä päiväsäde jatkaa taas eduskunnassa?
 
vierailija
Sehän on näyttelijä ja jos olis kattonut sen ohjelman niin tietäis siitä enemmän. Se on ihan sairaan huvittavaa kun se sanoo your fired ja kaikki odottaa että se sanoo sen ihan kaikille. Ihna mieletöntä olis nähdä putinin naama tai joku pappi tai paavi että sä saat kuule potkut nyt ja sanois niinistölle et lähe menee että sä sait potkut. Sen takia ne sitä äänesti.
 
vierailija
Kyllä toimittaja oikeassa on, ihan kaikki ei ole kotona jos Trumpin takia menettää yöunensa ja kirjoittaa siitä vielä nettijulkaisuun. Hoitoon hakeutuminen on siis paikallaan, ehkä jutut järkiintyvät kun lääkitys saadaan kohdalleen.

Voisinko minä saada saikkaria kun järkytyn siitä, että esim. tämä päiväsäde jatkaa taas eduskunnassa?
Eipä juuri yllätä vastauksesi. Olet juuri niin yksinkertainen, ettet osaa analysoida Trumpia nenääsi pidemmälle.
 
Eipä juuri yllätä vastauksesi. Olet juuri niin yksinkertainen, ettet osaa analysoida Trumpia nenääsi pidemmälle.
Et sinä tiedä, kuinka paljon minä olen Trumpia analysoinut. Et vain pidä siitä, etten joutunut saman kauhun valtaan kuin Vihreän langan toimittaja.
Asian korjataksesi voit toki esittää meille syvällisen analyysin Trumpin Kaksplussan keskustelijoille muodostamasta uhasta. Odottelen aidolla, yksinkertaisella kiinnostuksella.
 
vierailija
Sillä itsellä se on aina ollut vinksallaan


All the times Trump was completely inappropriate with his daughter Ivanka

 
vierailija#16
Palstasuvakin mielenterveyden Trump on romahduttanut. Surullista.
En ole koskaan äänestänyt vasemmistoa, koska olen oikealta kantilta

Mutta vastustan aina narsistisia psykopaatteja ja seksuaalisesti vinksahtaneita ihmisiä. Kuten Trumpia, hämmästyttää hänen kannattajajoukkonsa täällä. IRL tiedän vain yhden ja se on pahanlaatuinen, joka suuntaan riitelevä, lähes ilman ystäviä oleva ongelmanarsku
 
vierailija
Entinen KGB-upseeri: Tyhmä ja turhamainen Trump oli ”rekrytoijan unelma” – miestä manipuloitiin 40 vuotta
Uutuuskirja porautuu syvemmälle venäläistiedustelupalvelun operaatioon, jonka tarkoituksena oli tehdä Donald Trumpista KGB:n resurssi.
 
vierailija
Kyllä toimittaja oikeassa on, ihan kaikki ei ole kotona jos Trumpin takia menettää yöunensa ja kirjoittaa siitä vielä nettijulkaisuun. Hoitoon hakeutuminen on siis paikallaan, ehkä jutut järkiintyvät kun lääkitys saadaan kohdalleen.

Voisinko minä saada saikkaria kun järkytyn siitä, että esim. tämä päiväsäde jatkaa taas eduskunnassa?
Kuka hän on?
 
Kuka hän on?
Vasemmistoliiton ex-kansanedustaja Annika Lapintie. Minun ei enää tarvitse pyytää sairaslomaa, koska hän päätti jättäytyä pois vuoden 2019 ehdokasasettelussa. Oli esimerkki siitä, ettei varatuomari ja kansanedustaja osaa edes prosenttilaskuja. Hänen ajamansa asia (Itämeren suojelu) oli tärkeä, mutta hänen kaltaisensa "suojelijat" ovat enemmän haitaksi kuin hyödyksi.


Mikäli kaikki Itämeren yhdeksän ympärysvaltiota onnistuisivat vähentämään omaa kuormitustaan Kauniston mainitsemat neljä prosenttia olisi koko potti jo 36 prosenttia. Ympäristönsuojelussa pieniä tekoja tekemällä voidaan yhdessä tehdä ihmeitä.

 

Yhteistyössä