Trullu Hump

  • Viestiketjun aloittaja Voe eeeeeee
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
@Lispetti @Echo @Palstapesu @Elena777


IL: Washington Post: Trump painosti Georgian vaaliviranomaista löytämään hänelle lisää ääniä

Tänään klo 0:33
WP sai haltuunsa äänitteen, jolla Trump vaatii löytämään riittävästi ääniä voittaakseen osavaltion vaalin.

Vankimielisairaalaanhan se kuuluu :)

 
vierailija
Voipi olla, kun äänet lasketaan tarpeeksi monta kertaa ja kaikki Trumpista paljastuu, ovat nämä kaikkien aikojen luotettavimmat vaalit, lukuunottamatta Trumpin itsensä kähmylöintiä :)
 
vierailija
miksi linkitetään il, is, mtv ja ylen uutisia tänne? Niiden Yhdysvaltojen uutiset tuleesuoraan cnn:lta. Cnn on täysin demokraattien hallinnassa, joten ei ole luotettavia lähteitä. Kuunnelkaa YouTubesta project veritas nauhoitteet cnn puheluista.
oon myös huomannut kuinka cnn käyttää paljon ’nimettömiä’ lähteitä ’uutisissaan’. Kannattaa oikeesti miettiä mitä mediaa seuraa vai seuraako enää mitään
 
vierailija
miksi linkitetään il, is, mtv ja ylen uutisia tänne? Niiden Yhdysvaltojen uutiset tuleesuoraan cnn:lta. Cnn on täysin demokraattien hallinnassa, joten ei ole luotettavia lähteitä. Kuunnelkaa YouTubesta project veritas nauhoitteet cnn puheluista.
oon myös huomannut kuinka cnn käyttää paljon ’nimettömiä’ lähteitä ’uutisissaan’. Kannattaa oikeesti miettiä mitä mediaa seuraa vai seuraako enää mitään
Ai jos ei ole trumpin puolella, kuuntelee/lukee väärää mediaa?
Mitä mieltä olet Venäjäuutisounnista?
 
vierailija
tarkoitan tällä oikeaa puolueetonta journalismia, mitä on tosi hankala löytää nykyään.
No onko niin vaikea itse erottaa politiikka uutisesta? Vaikka uutisoitaisiinkin politiikasta. Minusta ei.
Esim. Nyt hallitusta haukutaan enemmän, kuin persuja konsanaan, mut kukaan ei ole itkenyt siitä ainakaan vielä. Eikä ennen persujakaan. Kyllä nämä poliittiset jutut tajuaa, jos tahtoo.
 
vierailija
No onko niin vaikea itse erottaa politiikka uutisesta? Vaikka uutisoitaisiinkin politiikasta. Minusta ei.
Esim. Nyt hallitusta haukutaan enemmän, kuin persuja konsanaan, mut kukaan ei ole itkenyt siitä ainakaan vielä. Eikä ennen persujakaan. Kyllä nämä poliittiset jutut tajuaa, jos tahtoo.
Erotan kyllä, että politiikkaa ei ole uutiset joissa esim. Trumpin siskon veljen kaima (nimetön lähde) tekee paljastuksia Trumpin mielenterveydestä.
Itse erotan tämän juoruksi, joita vakavasti otettavat mediat eivät levitä. Tiedän myös, että monilla ei ole medialukutaitoa ja ’uutista’ pidetään totena.
 
vierailija
Erotan kyllä, että politiikkaa ei ole uutiset joissa esim. Trumpin siskon veljen kaima (nimetön lähde) tekee paljastuksia Trumpin mielenterveydestä.
Itse erotan tämän juoruksi, joita vakavasti otettavat mediat eivät levitä. Tiedän myös, että monilla ei ole medialukutaitoa ja ’uutista’ pidetään totena.
Eikös ne Trumpin siskon veljen kaimojen koirien räksytykset ole yleensä viihdesivustoilla.. Jos ei siellä, niin uutisoidaan jostain kirjanjulkistuksen tapahtumasta. Tms.
Voi olla, että medialukutaito voisi olla paremmalla tasolla, mut ei se silti valitettavasti ole yksinään median harteilla. Aina löytyy joku, joka kirjoittaa fantasiaa ja aina joku, joka siihen uskoo.
Aina jotain oikeaa jätetään kirjoittamatta sillä kustannuksella, että viihdeuutinen vie voiton.
 
vierailija
miksi linkitetään il, is, mtv ja ylen uutisia tänne? Niiden Yhdysvaltojen uutiset tuleesuoraan cnn:lta. Cnn on täysin demokraattien hallinnassa, joten ei ole luotettavia lähteitä. Kuunnelkaa YouTubesta project veritas nauhoitteet cnn puheluista.
oon myös huomannut kuinka cnn käyttää paljon ’nimettömiä’ lähteitä ’uutisissaan’. Kannattaa oikeesti miettiä mitä mediaa seuraa vai seuraako enää mitään
:D

Ja arvaa harmittiko, ja arvaa harmittiko..
 
Se on rikollissika
Yhdysvalloissa kongressi hyväksyi rahanpesua vaikeuttavan lain – Trump yritti estää veto-oikeudellaan
Pöytälaatikkofirmojen omistajat on vastaisuudessa ilmoitettava maan viranomaisille.
 
Äkkiä se Vankilaan
"Nurkkaan ahdistettu karhu on aina vaarallinen" – IL kysyi asiantuntijoilta, mitä Trumpin kauden viimeisiltä päiviltä voi odottaa
Tänään 07:06
Yhdysvaltojen presidentti vaihtuu vajaan kahden viikon kuluttua. Mutta kuten jo keskiviikon tapahtumat Washingtonissa osoittavat, sinä aikana voi vielä tapahtua mitä tahansa.
 
vierailija
kuunnelkaa parasta ja koulutettua asiantuntijaa

 
vierailija
Presidentti Donald Trump ja republikaanijohtaja Kevin McCarthy kävivät kirosanojen sävyttämän puhelinkeskustelun mellakoitsijoiden vallatessa Yhdysvaltain kongressin 6. tammikuuta.

Edustajainhuoneen republikaaniryhmän johtaja McCarthy aneli Trumpia rauhoittamaan kongressiin tunkeutuneita mielenosoittajia. McCarthy yritti vakuuttaa epäileväistä Trumpia siitä, että mellakoitsijat olivat presidentin omia kannattajia.

– No, he ovat varmaan sitten vihaisempia vaaleista kuin sinä Kevin, Trump sanoi.

– Kenelle sinä v-u luulet puhuvasi? vihainen McCarthy vastasi.
 
vierailija
Presidentti Donald Trump ja republikaanijohtaja Kevin McCarthy kävivät kirosanojen sävyttämän puhelinkeskustelun mellakoitsijoiden vallatessa Yhdysvaltain kongressin 6. tammikuuta.

Edustajainhuoneen republikaaniryhmän johtaja McCarthy aneli Trumpia rauhoittamaan kongressiin tunkeutuneita mielenosoittajia. McCarthy yritti vakuuttaa epäileväistä Trumpia siitä, että mellakoitsijat olivat presidentin omia kannattajia.

– No, he ovat varmaan sitten vihaisempia vaaleista kuin sinä Kevin, Trump sanoi.

– Kenelle sinä v-u luulet puhuvasi? vihainen McCarthy vastasi.
 

Yhteistyössä