Trombosyytit lapsella koholla

On ollut vuosi sitten myös trombosyytit koholla. Ja silloin lääkäri ei ottanut asiaan oikein mitään kantaa. Mutta on edelleenkin koholla..ja myös nuo valkosolut. Nyt on eri lääkäri, toivottavasti hän ottaa jotain kantaa asiaan..

mutsi
Paljonkohan on koholla? Luulis, että olis tutkittu jo aiemmin, jos olisi suurta heittoa?
Itse kuulun siihen ryhmään, jonka trombot ei mene viitearvoihin, ovat aina vähän yläpuolella. Viitearvot ovat viitearvoja, siihen väliin siis menee suurin osa, mut ei kaikki. :)

Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
Paljonkohan on koholla? Luulis, että olis tutkittu jo aiemmin, jos olisi suurta heittoa?
Itse kuulun siihen ryhmään, jonka trombot ei mene viitearvoihin, ovat aina vähän yläpuolella. Viitearvot ovat viitearvoja, siihen väliin siis menee suurin osa, mut ei kaikki. :)
Yli 500 oli vuosi sitten. Ja nyt oli muistaakseni 490.

...
itselläni ollut monia vuosia koholla trombosyytit + muissakin arvoissa ollut häikkää.. lääkärit eivät osaneet mitään syytä sanoa vaan jouduin kuukauden välein käymään verikokeissa mutta aina arvot menivät vaan huonompaan suuntaan..
Hain apteekista multi vitamiini tabletteja, maksoi 12? ja olen nyt syönyt niitä pari kk, kaikki arvot on nyt normaalit. Paitsi trombosyytit viellä hiukan koholla.:)

Yhteistyössä