Tripp trapp valjaat syöttötuoliin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?????

Vieras
meidän puolvuotias kun ei osaa vielä istua ja syöttötuolia sais alkaa harjottelee, niin menee ihan kaksinkerroin tossa tripp trapissa, meillä ei siis ole valjaita mutta ilmeisesti valjaat autavat tähän sitten?
Lastentarvike liikkessä ei mainittu valjaista mitään, siksi emme ostaneet niitä?!

no mä kans ajattelin, et valjaat on sitävarten, ettei karkaa tuolista.. Hän istuu tosi nätisti muunlaisissa syöttötuoleissa :O Ja meillä on se selkätuki ja tietysti turvakaari, mut ei siis siltikään pysty istumaan siinä..

Ja neuvolasta vaan sanottiin, että voi pieniä aikoja alkaa opetella istumaan, ei minulla siis kiire vielä ole=)

http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://3.bp.blogspot.com/_hp_k43vJICA/TGDtE_ad3SI/AAAAAAAAAcI/9qRb9PPXuTg/s400/stokke-tripp-trapp-package--tripp-trapp-chair-baby.jpg&imgrefurl=http://kesaheinanelamaa.blogspot.com/2010/08/syottotuoli.html&h=400&w=400&sz=22&tbnid=sgLHTyJirhf4OM:&tbnh=90&tbnw=90&prev=/search%3Fq%3Dtripp%2Btrapp%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=tripp+trapp&usg=__RJvB0VfxE2OB2xyUbF9ATY2I3NQ=&docid=uWykzfI1LUPD1M&hl=fi&sa=X&ei=G4_6T_vVKMG3hQewx63OBg&sqi=2&ved=0CG0Q9QEwAg&dur=784

tämä setti meillä on.. (Googlasin)

Meillä valjaat on ainakin sitä varten, ettei tyyppi karkaa tuolista, kiipeää ruokapäydälle konttailemaan ilman valjaita... Ei ne varmaan siihen istuma-asentoon paljon auta.

Onko tosiaan niin, että tämä helvetin kallis tuoli, ei sovellu kaikille vaikka olisi vauvasetit sun muuta. vai onko se siitä kiinni, että meidän puolivuotias ei osaa vielä istua? Toivon että se on toi 2 vaihtoehto!! Mitä kyllä luulen että on!

käyttöön sitten kun vauva osaa itse nousta istumaan. Näin ainakin itse teen jahka tuo taito hallitaan. Neuvolassa höpöttivät, että voisi laittaa syöttötuoliin kun 6 kk tuli täyteen, mutta tasan en istuta kun ei tuo itse vielä nouse istumaan. Jos oppii taidon samaan tahtiin kuin edelliset, niin 8 kk iässä istutaan pöydän ääressä.

Onko tosiaan niin, että tämä helvetin kallis tuoli, ei sovellu kaikille vaikka olisi vauvasetit sun muuta. vai onko se siitä kiinni, että meidän puolivuotias ei osaa vielä istua? Toivon että se on toi 2 vaihtoehto!! Mitä kyllä luulen että on!

Hyvän tuolin olet ostanut, älä siitä huoli. Moni puolivuotias opettelee istumista ja voi tarvita tyynyä tai jotain muuta pehmustetta lisätueksi. Jos menee ihan kaksinkerroin, en vielä edes harjoittelis tuossa tuolissa. Ehtii vielä käyttämään tuolia monta vuotta, koska tuossa tuolissa on parasta juuri pitkä käyttöikä.

huh, kiitos vastauksista. me jäämme vielä odottelemaan, että muksu istuu paremmin. Pönkeää vaan niin kovasti sitteristä istumaan, että on niin hassun näkönen siinä, että olin ihan varma, että syöttötuolissa istuu hyvin :D

Älä huli, hyvä tuoli se on. Jahka lapsi itse osaa istua, niin sitten syöttötuoliin syönnin ajaksi jos lapse ei jaksa, niin letkuilee tuolissa ja äkkiä pois ettei selkä rasitu.

Meidän 4 v istuu tuolissa edelleen ja kiva tuli, kun ylettää hyvin syömään omalta korkeudeltaan. Tuoli on myös turvallinen eli ei kippaa nurin.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä